🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29501.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی باز هم به دادگاه می‌رود؛ این بار به اتهام سرقت اسناد تجاری محرمانه

شرکت هواوی در ماه های اخیر دچار دردسرهای زیادی در ایالات متحده شده و نهادهای دولتی و قانونی این کشور با عینک بدبینی، تمام فعالیت های کمپانی چینی را تحت نظر گرفته اند. در یکی ...

شرکت هواوی در ماه های اخیر دچار دردسرهای زیادی در ایالات متحده شده و نهادهای دولتی و قانونی این کشور با عینک بدبینی، تمام فعالیت های کمپانی چینی را تحت نظر گرفته اند. در یکی از جدیدترین موارد نیز بازرسان فدرال آمریکایی هواوی را به سرقت دارایی های فکری شرکت T-Mobile متهم کرده اند.

نگرانی دولت ایالات متحده از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جاسوسی برای چین باعث تحریم تجهیزات شبکه و مخابرات کمپانی های چینی شده است

بر اساس گزارشات اخیر، مأموران دولتی ایالات متحده در سیاتل پیگیر پرونده جدیدی هستند که در آن هواوی به سرقت اسناد محرمانه تجاری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از شرکای آمریکایی خود مانند T-Mobile متهم شده است. اسناد مورد بحث شامل اطلاعات ابزار رباتیکی به نام Tappy نیز هستند که شرکت تی-موبایل از آن برای آزمایش تلفن های هوشمند استفاده می کرده است.

البته پرونده مذکور ابتدا در سال 2014 به دادگاه رفت و در سال 2017 نیز قاضی سوءاستفاده هواوی از دسترسی به اسناد محرمانه را تأیید کرد. با این حال هواوی در نهایت اتهامات وارده و رأی دادگاه را نپذیرفت و پرونده همچنان در جریان باقی ماند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اما در یک ماه گذشته دادگاه رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده و تصمیم گرفته با همکاری FBI (پلیس فدرال) در مقابل سرقت مالکیت های فکری ایستاده و واردات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر نوع کالای چینی که از فناوری و طراحی آمریکایی بهره می برد را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ممنوع کند.

لازم به ذکر است که شرکت هواوی هنوز درباره تصمیم جدید دادگاه اظهار نظری نکرده اما به نظر می رسد با پیشرفت تحقیقات تیم بازرسی و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حصول نتیجه نهایی، به زودی شاهد صدور حکم تازه و الزام آوری از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سوی دادگاه سیاتل خواهیم بود.

گفتنی است فعالیت های هواوی طی یک سال گذشته توسط قانون گذاران و وکلای آمریکایی زیر ذره بین قرار گرفته و به دلیل نگرانی دولت از جاسوسی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرکت های چینی، خرید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از این کشور ممنوع شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone