🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29491.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مانیتورهای گیمینگ AOC با زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای معرفی شدند

شرکت AOC که از زیر مجموعه های فیلیپس به حساب می آید از دو مانیتور گیمینگ با مدل های AG273QCG و AG273QCX رونمایی کرده است. مانیتور AG273QCG مدل AG273QCG پنلی 27 اینچی دارد، از فناوری G-Sync انویدیا  پشتیبانی می کند ...

شرکت AOC که از زیر مجموعه های فیلیپس به حساب می آید از دو - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مانیتور گیمینگ با مدل های AG273QCG و AG273QCX رونمایی کرده است.

مدل AG273QCG پنلی 27 اینچی دارد، از فناوری G-Sync انویدیا  پشتیبانی می کند و زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه عنوان شده. رزولوشن مانیتور AG273QCG  برابر 2560 در 1440 پیکسل است و انحنای 1800R دارد. از دیگر مشخصات این مدل می توان به روشنایی 400 نیتی، نرخ رفرش 165 هرتز و بهره مند از اسپیکرهای داخلی اشاره کرد. علاوه بر این ها AOC مانیتور گیمینگ خود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را به نورپردازی RGB و پایه ای برای قرارگیری هدفون مجهز کرده است.

مانیتور AG273QCX

این مدل از فناوری  2 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - AMD FreeSync پشتیبانی می کند، رزولوشن و انحنای مشابه با مدل قبلی 2560 در 1440 پیکسلی و 1800R دارد. علاوه بر این با استاندارد HDR 400 سازگار است و پنل از نوع VA است. نرخ پاسخ دهی خاکستری به خاکستری هم یک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میلی ثانیه اعلام شده است. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد می تواند به انتخابی ایده آل برای گیمرها بدل شود.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نرخ رفرش این مدل در مقایسه با مدل قبلی کمی پایین تر و 144 هرتز است. کنتراست مانیتور AG273QCX به میزان 3000 به یک بوده و مشابه با مدل دیگر به نورپردازی RGB و پایه ای برای هدفون مجهز است.

قیمتی که AOC برای دو مانیتور در نظر گرفته شاید تنها نکته منفی آنها باشد. مدل سازگار با G-Sync برابر 720 پوند بریتانیا قیمت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد و مدل دیگر هم برچسب قیمت 630 پوندی خورده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است. البته مدل سازگار با FreeSync در ایالات متحده قیمت پایین تر 500 دلاری دارد ولی AOC قیمت مدل G-Sync در این کشور را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone