🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29511.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای جدید از آیفون XI با سنسور زیر نمایشگر

آیفون های ۲۰۱۹ هنوز در فاز توسعه اعتبارسنجی مهندسی به سر می برند و شاید طراحی آنها نهایی به نظر برسد اما ممکن است دستخوش تغییرات قابل توجهی شوند. در حالی که تنها یک هفته ...

آیفون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - های ۲۰۱۹ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - هنوز در فاز توسعه اعتبارسنجی مهندسی به سر می برند و شاید طراحی آنها نهایی به نظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - برسد اما ممکن است دستخوش تغییرات قابل توجهی شوند. در حالی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - که تنها یک هفته انتشار طراحی غیرعادی آیفون می گذرد، امروز onleaks@ و CompareRaja رندرهای جدیدی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - پروتوتایپ آیفون XI را منتشر کرده اند.

طراحی رندرها با انتظارات قبلی از آیفون XI مطابقت دارند و در آنها بریدگی نمایشگر کوچکتری به چشم می خورد که از طریق انتقال اسپیکر به سمت بالاتر و پیاده سازی اسکنر انگشت زیر نمایشگر میسر شده است. حاشیه های نمایشگر نیز تا حدی کاهش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - یافته، هرچند چندان به چشم نمی آید. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

روی آوردن اپل به سنسور زیر نمایشگر جالب توجه است چرا که این شرکت تاکید زیادی روی امنیت و کارایی سیستم احراز هویت FaceID دارد.

دیگر تفاوت قابل توجه به پنل پشتی و ساختار دوربین برمی گردد. این پروتوتایپ هم مثل آیفون ۷ پلاس و ۸ پلاس از دوربین دوگانه با پیکربندی افقی بهره می برد با این تفاوت که مکان آن به مرکز انتقال پیدا کرده و بین سنسورها نیز یک فلش LED قرار گرفته است.

برخلاف خبری که روز گذشته از احتمال استفاده از درگاه USB-C در آیفون های۲۰۱۹ منتشر شده بود، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این افشاگر مدعی شده که در فاز توسعه فعلی هنوز پورت لایتنینگ حذف نشده و خبری از جایگزینی آن با USB-C نیست. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

پیش از این شنیده می شد که اپل عجله ای برای پیوستن به موج 5G ندارد اما ظاهرا مذاکراتی با سامسونگ و مدیاتک انجام داده تا تولید چیپست‌ های 5G برای آیفون‌های سال ۲۰۱۹ را به آنها بسپارد. اپل همچنین به دنبال حذف نمایشگر LCD و استفاده از پنل های OLED است که دارای کنتراست بالا و رنگ‌ های بهتری خواهند بود. از اینرو انتظار می رود آیفون XR سال ۲۰۱۹ از نمایشگر OLED و دوربین دوگانه بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone