🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29514.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ارسال دعوت نامه های سونی برای MWC 2019

با اینکه سونی چندی پیش اعلام کرده برنامه‌ای برای عرضه‌ی اکسپریا XZ4 Compact ندارد اما به نظر می‌رسد این برند ژاپنی هنوز قصد دارد چند تلفن هوشمند را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی نماید. ...

با اینکه سونی چندی پیش اعلام کرده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برنامه‌ای برای عرضه‌ی اکسپریا XZ4 Compact ندارد اما به نظر می‌رسد این برند ژاپنی هنوز قصد دارد چند تلفن هوشمند را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) معرفی نماید. به همین منظور سونی دعوت‌نامه‌هایی برای رویدادی در روز ششم اسفند ماه آماده کرده و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن را برای اصحاب رسانه فرستاده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دعوت نامه‌های انگلیسی هنوز ارسال نشده‌اند اما این تولید کننده تلفن‌های هوشمند، نسخه‌های روسی و ایتالیایی را برای رسانه‌های دیگر فرستاده شده. متاسفانه عکس‌های لو رفته از این دعوت نامه‌ها مشخصات زیادی از رویداد یا برنامه‌های این برند ژاپنی را لو نمی‌دهد.

بر اساس شایعات لو - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رفته، جنجالی ترین برنامه‌ سونی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای رویداد MWC 2019، معرفی پرچمدار بعدی آن خواهد بود. اکسپریا XZ4 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قرار است به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شود و یک آرایه دوربین سه گانه در بدنه‌ی پشتی آن قرار گیرد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

همچنین قرار است پرچمدار سونی از یک چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داخلی بهره ببرد. ضمن اینکه باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتبیانی از سیستم عامل اندروید پای، دیگر مشخصات این تلفن هوشمند محسوب می شود.

علاوه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر این مشخص شده که سه گوشی دیگر با نام‌ها اکسپریا L3، اکسپریا XA3 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و اکسپریا XA3 اولترا به همراه پرچمدار سونی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - معرفی خواهند شد و گزینه‌های اقتصادی و میان رده برند ژاپنی برای سال ۲۰۱۹ میلادی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را تشکیل خواهند داد.

در پایان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باید اشاره کنیم که علی رغم افزایش محبوبیت موبایل های گیمینگ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ظاهرا خبری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از موبایل نسخه پلی استیشن در کار نخواهد بود. همچنین به نظر می رسد ژاپنی ها عجله چندانی برای ورود به حوزه 5G ندارند و این در حالی است که سامسونگ نسخه اولیه گلکسی 5G را در CES 2019 به نمایش گذاشته بود.

 

تماشا کنید: رندر‌هایی از سونی اکسپریا XZ4 با ظاهر نه چندان متفاوت منتشر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone