🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  3. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29505.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ال جی G8 تینکیو احتمالا با پشتیبانی از نمایشگر قابل اتصال دوم عرضه شود

در حالی که انتظار می‌رود ال جی G8 تینکیو در مراسم MWC 2019 معرفی شود، گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند طراحی این پرچمدار ممکن است همه را غافلگیر کند. به ...

در حالی که انتظار می‌رود ال جی G8 تینکیو در مراسم MWC 2019 معرفی شود، گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند طراحی این پرچمدار ممکن است همه را غافلگیر کند.

به جای استفاده از یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های باریک -که این روز‌ها روی بورس قرار دارد- ادعا شده که پرچمدار ال جی دارای یک نمایشگر قابل اتصال دوم خواهد بود، اما بر خلاف گوشی‌های هوشمند سری - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - V ال جی، این نمایشگر‌ها کوچک نیستند.

در واقع به نظر می‌رسد که نمایشگر دوم با استفاده از یک قاب خاص به گوشی متصل خواهد شد؛ موضوعی که این گوشی را تا حدی شبیه به ZTE Axon M خواهد کرد. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - البته بر خلاف گوشی یاد شده، پرچمدار ال - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جی G8 تینکیو تاشو نخواهد بود و حاشیه‌های آن به قدری نازک هستند که با اتصال نمایشگر دوم، احساس می‌کنید با یک نمایشگر واحد رو به رو شده‌اید.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بنابر گزارشات از کشور کره‌ی جنوبی، پرچمدار بعدی ال جی، با اتصال نمایشگر دوم دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی خواهد شد. این نمایشگر همراه با رابطی جدید عرضه می‌شود که آن را ورودی Touchless می‌خوانند - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با حرکات دست و از راه دور گوشی را مدیریت نمایند.

با توجه به این که تا ماه آینده‌ی میلادی به صورت رسمی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از پرچمدار بعدی ال جی رونمایی می‌گردد، انتظار می‌رود اطالاعات بیشتر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیرامون این گوشی در هفته‌های آینده فاش شود. پیش بینی می‌شود که قیمت این گوشی حدود ۸۹۳ دلار باشد. موضوعی که باعث می‌شود نصف قیمت رقیب محلی خود یعنی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نسخه‌ی تاشوی سامسونگ گلکسی قیمت داشته باشد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی تاشوی سامسونگ گلکسی ۱۷۸۶ دلار قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشته نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone