🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29503.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوگل پیکسل 3 لایت پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

شرکت گوگل با تلفن های سری پیکسل چند سالی است که در بازار اسمارتفون ها حضور داشته و با اینکه هیچوقت نسبت به تصاحب سهم زیاد از بازار علاقه ای نشان نداده، اما همواره مدل ...

شرکت گوگل با تلفن های سری پیکسل چند سالی است که در بازار اسمارتفون ها حضور داشته و با اینکه هیچوقت نسبت به تصاحب سهم زیاد از بازار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - علاقه ای نشان نداده، اما همواره مدل های جدیدی را عرضه کرده و این بار تصمیم دارد با معرفی گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL، در حوزه میان رده ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

تلفن های مورد اشاره به عنوان جدیدترین محصولات گوگل در بازار اسمارتفون ها، قرار است بهار سال آینده به بازار بیایند که پیش از این نیز رندرهایی از آنها در اینترنت منتشر شده بود. حال - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما وبلاگ اوکراینی «Andro News» با در اختیار گرفتن یک دستگاه گوگل پیکسل 3 لایت ویدیوی نگاه نزدیک کوتاهی از آن منتشر کرده که در ادامه مشاهده می کنید:

دوربین پیکسل 3 لایت مشابه نمونه به کار رفته در پیکسل 3 است

البته لازم به اشاره است که نسخه استفاده شده در ویدیو از نمونه های تولید انبوه نبوده و ممکن است محصول نهایی اندکی با آن تفاوت داشته باشد. با این حال خبر خوب برای علاقه مندان به سری پیکسل استفاده از - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دوربین مشابه - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با پرچمداران این خانواده در میان رده هاست که کیفیت تصویربرداری مناسبی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

نکته دیگر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینکه در گوگل پیکسل 3 لایت بر خلاف مدل های قبلی، جک 3.5 میلیمتری هدفون حضور داشته و همچنین برای کاهش هزینه های تولید، بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

سایر مشخصات فنی محصول مورد بحث نیز شامل چیپست اسنپدراگون 670، گرافیک آدرنو 615، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دهانه لنز f/1.8، باتری 2915 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 18:9 خواهد بود.

گفتنی است گوگل پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL به احتمال زیاد پس از کفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2019 معرفی خواهند شد و با اندروید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 9 پای به دست مشتریان خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone