🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29488.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

محققان سرعت پرینت سه بعدی را ۱۰۰ برابر افزایش دادند

تکنولوژی پرینت سه بعدی روز به روز در حال پیشرفت است و اکنون توانسته تا حدودی به سطح توقعات بسیاری از کاربران برسد. حال محققان موفق شده‌اند با استفاده از نور، سرعت پرینت سه بعدی ...

تکنولوژی پرینت سه بعدی روز به روز در حال پیشرفت است و اکنون توانسته تا حدودی به سطح توقعات بسیاری از کاربران برسد. حال محققان موفق شده‌اند با استفاده از نور، سرعت پرینت سه بعدی را به شدت افزایش دهند و ان را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۰۰ برابر کنند.

محققان دانشگاه میشیگان باور دارند تکنیک جدیید توسعه داده‌‌اند که می‌تواند تکنولوژی پرینت سه بعدی را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دگرگون کند و سرعت آن را ۱۰۰ برابر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افزایش دهد.

نحوه‌ی عملکرد پرینتر‌ های سه بعدی کنونی بدین شکل است که اشیاء در یک مدت زمانی فشرده، در خطوط تک بعدی از پایین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تا بالا پرینت می‌شوند. بدین ترتیب کاربر شئی را می‌بیند که لایه لایه‌ی آن به مرور پرینت می‌شود.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

به دلیل زمان زیاد و هزینه‌ی بالا، تکنولوژی پرینت سه بعدی آنچنان در صنعت مورد مصرفی نداشته و تولیدکنندگان قدیمی منتظر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیشرفته‌تر شدن این تکنولوژی هستند تا بتوانند آن را در سیستم‌ هایشان پیاده کنند.

حال محققان این دانشگاه متد جدیدی برای پرینت سه بعدی با رزین طراحی کرده‌اند که با استفاده از دو نور، سرعت پروسه را ۱۰۰ برابر افزایش می‌دهد. یکی از این نور‌ ها به خشک کردن رزین می‌پردازد و نور دیگر الگو می‌بخشدو علاوه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر این نور دوم، روان بودن پروسه‌ی پرینت را تامین می‌کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

محققان دانشگاه میشیگان مدعی شده‌اند که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تولیدکنندگان با بهره گرفتن از سیستم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدید می‌توانند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - الگو‌ های بسیار پیچیده‌تری را در مدت زمان به شدت کمتری پرینت سه بعدی کنند. این پژوهشگران راز پشت این تکنیک جدید را استفاده از قابلیت‌ های شیمیایی مواد می‌دانند.

در روش‌ های قدیمی برای خشک کردن رزین، از مایع تثبیت عکس استفاده می‌شد تا با برخورد نور، اشیاء خشک شوند. اکنون تیم تحقیقاتی سعی کرده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با استفاده از فرآیندی خاص و تابش طول موج مشخص، روان بودن رزین را حین چاپ حفظ کند و در عین حال سرعت پرینت سه بعدی را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone