🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29487.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هفت تم ویندوز 10 که به دسکتاپ‌ شما زیبایی می‌بخشند

بخش قابل توجهی از کاربران ویندوز، حوصله تعویض پس‌زمینه دسکتاپ‌شان را ندارند؛ معمولا از تصاویر پیش‌فرض ویندوز استفاده می‌کنند و کم پیش می‌آید که برای شخصی‌سازی سیستم عامل کاری انجام بدهند. اگر نمی‌خواهید جزو این ...

بخش قابل توجهی از کاربران ویندوز، حوصله تعویض پس‌زمینه دسکتاپ‌شان را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - ندارند؛ معمولا از تصاویر پیش‌فرض ویندوز استفاده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کنند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - و کم پیش می‌آید که برای شخصی‌سازی سیستم عامل کاری انجام بدهند.

اگر نمی‌خواهید جزو این افراد بی‌ذوق باشید و دوست دارید که با نشاندن - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - والپیپرهای زیبا و به کارگیری تم‌های رنگی برای دسکتاپ، با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - هر نگاه به مانیتور انرژی بگیرید، مقاله امروز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - را از دست ندهید. در این مطلب هفت تم ویندوز 10 را به شما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - معرفی می‌کنیم که می‌توانند جلوه منحصر به فردی به دسکتاپ رایانه شما ببخشند.

نکته: پیش از اقدام به دانلود و نصب هر کدام از این تم‌ها، حتما توجه کنید که با نسخه (بیلد) ویندوز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - شما سازگاری داشته باشند. 

GreyEve Theme: تم دارک برای ویندوز

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

اگر چه ویندوز 10 در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - آپدیت‌های جدید، حالت دارک را به طور رسمی معرفی کرده اما همچنان می‌توانید از تم‌های متفرقه برای دادن جلوه تیره به محیط دسکتاپ‌تان بهره ببرید. GreyEve می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد.

این تم ویندوز که توسط یک توسعه‌دهنده مستقل طراحی شده، ظاهر شیک و منحصر به فردی به صفحه دسکتاپ شما می‌دهد. برای استفاده از آن، کافیست فایل زیپ را از لینک پایین دانلود کرده و پس از خروج از حالت فشرده محتویات را در پوشه USERPROFILE\AppData\Local\Microsoft\Windows\Themes کپی پیست کنید.

سپس از تنظیمات وارد مسیر Personalization > Themes شده و آن را از میان فهرست تم‌های ویندوز انتخاب کنید.

دانلود و نصب تم 

Hover Dark Aero Theme: تم مشکی برای ویندوز

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

قاعدتا بین تم دارک و مشکی نباید تفاوت زیادی وجود داشته باشد. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - با این وجود، تم Dark Aero رنگ سیاه بیشتری دارد و در عین حال میزان کمتری خاکستری در رنگ‌آمیزی‌اش به کار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - رفته.

پیش از نصب این تم، لازم است نرم‌افزاری به نام UXThemePatcher را روی ویندوز 10 نصب نمایید. پس از تکمیل، به سایت DeviantArt (لینک دانلود پایین) رفته و یک کپی از تم Dark Aero را دانلود کنید.

پس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - از اتمام دانلود، کلیه محتویات پوشه Theme را کپی کرده و در مسیر windir%/Resources/Themes% پیست کنید. بعد از این کار با مراجعه به Settings ویندوز می‌توانید تم دانلودی را روی دسکتاپ‌تان بنشانید.

دانلود و نصب تم

به‌روزرسانی: در صورتی که برای دانلود این تم به مشکل برخورد کردید، تم‌های مشابه دیگر را از این لینک امتحان کنید. ما Ades Dark Theme را به شما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - پیشنهاد می‌کنیم که نصب نسبتا ساده‌ای دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

دانلود و نصب تم Ades 

3D Theme: یک تم زیبای HD

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

3D Theme در ظاهر دسکتاپ شما دستی نمی‌برد، بلکه صرفا والپیپرهایی را روی صفحه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - می‌نشاند که جلوه‌ای بسیار جالب و سه بعدی‌ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - دارند. تعداد این والپیپرها که همگی کیفیت اچ دی دارند به 17 مورد می‌رسد.

تصاویر این تم ویندوز همگی از نوع آبستره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - هستند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - و به وسیله نرم‌افزارهای دیجیتالی خلق شده‌اند، بنابراین شاید مورد پسند همه قرار نگیرد. در هر صورت برای استفاده از این تم، کافیست فایل‌های دانلود شده از لینک پایین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - را در مسیر windir%/Resources/Themes% کپی/پیست کنید.

خوشبختانه امکان جابجایی خودکار میان والپیپرهای این تم را نیز دارید. کافیست پس از نصب، روی دسکتاپ راست کلیک کرده و در تنظیمات گزینه Next Desktop Background را انتخاب کنید تا والپیپرهای بعدی انتخاب شوند.

دانلود و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - نصب تم / لینک مستقیم

XP Themes: تمی برای خاطره‌بازها

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

دیگر کمتر کسی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - ویندوز ایکس پی استفاده می‌کند، اما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - یاد و خاطره‌اش در ذهن همه ما زنده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - است. اگر شما هم مثل من شیفته ظاهر دوست‌داشتنی این ویندوز بودید، با تم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - XP Themes می‌توانید خاطرات‌تان را یک بار دیگر در ویندوز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - 10 زنده کنید.

تم‌های متعددی وجود دارند که ظاهر ویندوزهای قدیمی را در ویندوز جدید برایتان شبیه‌سازی می‌کنند. اما در مورد ایکس پی، XP Themes بهترین تمی است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - که می‌توانید به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - سراغش بروید.

پیش از دانلود و نصب این تم اطمینان حاصل کنید که از قبل نرم‌افزار UxStyle را روی رایانه‌تان نصب کرده‌اید.

دانلود و نصب تم 

macDock: تمی برای عاشقان مک بوک

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

افراد زیادی این تم را نمی‌پسندند. اما اگر از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - طرفداران مک بوک و اکوسیستم محصولات اپل باشید، macDock می‌تواند به تم محبوبتان در ویندوز تبدیل شود. با نصب این تم می‌توانید داک معروف این سیستم عامل را، دقیقا همانطور که در مک او اس هست به ویندوز بیاورید.

خوشبختانه این داک قابل شخصی‌سازی است، و می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب‌تان را به طور دستی روی آن بچینید. نکته عالی دیگر اینکه بعضی اپلیکیشن‌های اختصاصی مک مثل ویجت، لانچ‌پد، سیری، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - فایندر و Exposé هم همراه آن روی رایانه شما نصب می‌شوند.

برای نصب کافیست فایل‌ها را از لینک پایین دریافت کرده و سپس فایل Exe را اجرا کنید.

دانلود و نصب تم / لینک مستقیم

تم‌های متفرقه برای دوستداران انیمه

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

چند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - سالی است که همگام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - با دنیا، طرفداران انیمه در ایران هم زیاد شده‌اند و احتمال دارد که شما هم جزو همین افراد باشید. اگر دوست دارید که محیط کارتان در ویندوز 10 را به شکل و شمایل انیمه‌ای درآورید، با مراجعه به لینک پایین گزینه‌های جذابی پیش رویتان خواهید داشت.

وبسایت Theme Pack مجموعه منحصر به فردی از تم‌های انیمه‌ای (همراه با والپیپر HD) در اختیارتان قرار داده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - که همگی را می‌توانید به طور رایگان دانلود کنید. تم‌های این مجموعه شامل انیمه‌هایی مثل Gintama، Vegeta، Evangelion و Haikyuu می‌شوند.

دانلود و نصب تم 

Age of Empires: یک تم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - صوتی خاطره‌انگیز

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

مگر می‌شود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - گیمر باشید و با Age of Empires خاطره نداشته باشید؟ موزیک متن فوق‌العاده این بازی یکی از آهنگ‌هایی است که محال است از یاد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - گیمرها برود. اگر دوست دارید صدای استارت ویندوز و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - پیام‌های خطا و هشدار را با صداهای نوستالژیک به کار رفته در این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - بازی جایگزین کنید، دانلود این تم را از دست ندهید.

به غیر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - از صدا، تم Age of Empires تعدادی والپیپر اچ دی هم دارد که می‌توانند ظاهر جذابی به دسکتاپ شما ببخشند. خوشبختانه برای استفاده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - از این تم نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

دانلود و نصب تم صوتی / لینک مستقیم 


تم‌های ویندوز 10 فراوانند و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - سلایق متفاوت. سلیقه شما چه نوع تم‌هایی را می‌پسندد؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone