🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29495.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 10 روی محافظ صفحه کار نمی‌کند

دهمین پرچمدار از سری اس سامسونگ در راه است و اول اسفند ماه، درست پیش از مراسم MWC 2019 که در شهر بارسلونا برگزار می‌گردد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین اما ...

دهمین پرچمدار از سری اس سامسونگ در راه است و اول اسفند ماه، درست پیش از مراسم MWC 2019 که در شهر بارسلونا برگزار می‌گردد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این بین اما روز به روز بازار شایعات داغ تر از گذشته می‌شود و در یکی از خبر‌های منتشر شده، یکی از تولید کننده‌های محافظ اعلام کرد که حسگر اثر انگشت مورد استفاده در گلکسی اس 10 بدون مشکل نخواهد بود.

طبق این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - گزارش، به نظر می‌رسد شرکت Armadillotek که برای تولید محافظ گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 10 در تلاش بوده و برای ساخت نمونه‌های خود از گوشی‌های واقعی و نهایی گلکسی اس 10 بهره می‌برده، به این نتیجه رسیده که در صورت استفاده از محافظ صفحه، حسگر اثر انگشت به خوبی کار نمی‌کند.

به همین دلیل، قاب محافظ سری ونگارد این شرکت بر خلاف گذشته با محافظ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - نمایشگر عرضه نخواهند شد

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران

البته این تنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - خبر بد پیرامون گلکسی اس 10 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - نخواهد بود و به نظر می‌رسد بر خلاف شایعات قبلی مبنی بر افزایش قابل توجه سرعت شارژ باتری پرچمدار کره‌ای نسبت به گذشته، این موضوع صحت نداشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس چندی پیش در وبسایت صدور گواهینامه‌ی چین موسوم به 3C -که عموما به صورت ccc نشان داده می‌شود- مشاهده شدند که اطلاعات مربوط به شارژ آن‌ها تفاوتی با گذشته نداشت.

این مشخصات برای شارژ استاندارد ۵ ولت با ۲ آمپر خروجی و برای شارژ سریع ۹ ولت با ۱.۶۷ آمپر خروجی قابل مشاهده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - بودند. مدل شارژر مشابه با مدلی است که پرچمداران سال ۲۰۱۸ شرکت کره‌ای از آن‌ ها استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به این که حدود یک ماه به رونمایی رسمی از پرچمداران بعدی سامسونگ باقی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - مانده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - است، شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای بهبود سرعت شارژ گوشی‌های خود نداشته باشد و نباید منتظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر چمستان استان مازندران - اتفاق خاصی در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone