🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29504.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تصویر زنده منتسب به گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در سان فرانسیسکو در مراسمی از ترکیب نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. مراسمی که انتظار می‌رود در آن حداقل سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ را ...

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در سان فرانسیسکو در مراسمی از ترکیب نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. مراسمی که انتظار می‌رود در آن حداقل سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ را نظاره گر باشیم. یکی از این گوشی‌ها سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس است که دارای چهار دوربین پشتی و دوربین دوگانه‌ی سلفی در نمایشگر حفره دار است.

شاید کمی بیش از یک ماه تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده باشد اما امروز یک تصویر زنده‌ی جدید مربوط به سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد. به نظر می‌رسد که شایعات صحیح باشند چرا که در این تصویر می‌توان دوربین دوگانه‌ی سلفی را مشاهده کرد که در گوشه‌ی بالای سمت راست نمایشگر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - قرار گرفته است. علاوه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - بر این می‌توان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - متوجه شد که حاشیه‌ها حتی از گلکسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - اس 9 پلاس نیز باریک‌تر شده‌اند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

همانطور که مشاهده می‌کنید کیفیت تصویر منتشر شده از این گوشی به شدت پایین است و نمی‌توان حتی به درستی تایید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد که این گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس هست یا خیر.

به نظر می‌رسد که این تصویر درون اتوبوسی که به مقصد دانشکده‌ی سووان حرکت می‌کرد گرفته شده است. این دانشکده محلی است که ساختمان‌های اصلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - غول کره‌ای در آن بنا شده است و  تنها یک لحظه بی دقتی از کارمند سامسونگ کافی بود تا این عکس در اینترنت پخش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - شود.

طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - با این که هم اندازه‌ی گلکسی نوت 9 است، اما وزن کمتری نسبت به آن خواهد داشت. همچنین حفره‌ی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - موجود در نوار بالا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - آنطور که به نظر می‌آید فضای نمایشگر را اشغال نکرده و جا برای آیکون‌های دیگر در نوار بالایی سیستم عامل وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - که وجود حسگر اثر انگشت درون نمایشگر نیز تایید شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone