🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29516.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات تازه‌ای در مورد مرورگر Fenix موزیلا منتشر شد

همانطور که در تیر ماه امسال به شما خبر دادیم، موزیلا مشغول ساخت مرورگر جدیدی است که می‌خواهد به جایگزین فایرفاکس برای اندرویدی‌ها تبدیل شود. این مرورگر که Fenix نام گرفته، ظاهرا افراد جوان را ...

همانطور که در تیر ماه امسال به شما خبر دادیم، موزیلا مشغول ساخت مرورگر جدیدی است که می‌خواهد به جایگزین فایرفاکس برای اندرویدی‌ها تبدیل شود. این مرورگر که Fenix نام گرفته، ظاهرا افراد جوان را هدف گرفته چرا که در توضیحات مرتبط با آن در سایت گیت‌هاب آمده که «فنیکس مرورگر اندرویدی والدین شما نیست».

اخیرا اسکرین‌شات‌هایی از این مرورگر منتشر شده که تغییرات ظاهری بزرگی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نسبت به فایرفاکس را در آن نوید می‌دهند. به عنوان مثال، نوار آدرس و دکمه هوم در عوض قرارگیری در بالای صفحه به قسمت پایین منتقل شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

دکمه منو که آن هم در پایین صفحه قرار گرفته، شامل کلیدهای ناوبری و دکمه‌هایی برای باز کردن یک تب جدید، باز کردن تب خصوصی، دکمه‌ای برای سوییچ به حالت دسکتاپ، دکمه‌هایی مجزا برای دسترسی به تنظیمات و بخش Your Library می‌شوند.

همچنین مطابق آخرین تغییراتی که در صفحه گیت‌هاب فنیکس صورت گرفته، ظاهرا توسعه‌‌دهندگان این مرورگر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به دنبال روش ایده‌آلی برای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمایش Session ها همراه با میان‌برشان در صفحه خانه هستند. در حال حاضر تب‌های باز در فهرستی به نام Current Session و تب‌هایی که اخیرا بسته شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در لیستی به نام Recent Sessions به نمایش در‌می‌آیند.

به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گزارش وبسایت Ghacks، مرورگر جدید موزیلا بر خلاف تصورات بر مبنای انجین WebView اندروید رندر نمی‌شود و در عوض از انجین GeckoView برای این کار بهره می‌گیرد. البته هنوز مشخص نیست که علت این انتخاب چه بوده و انجین جدید چه مزایایی نسبت به انجین WebView ارائه می‌کند.

گفتنی است موزیلا هنوز جزئیاتی از برنامه‌‌های خود برای انتشار این مرورگر اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone