🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29499.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پلی پشتیبانی از اپلیکیشن های 32 بیتی را قطع خواهد کرد

گوگل از همین روزهای ابتدایی سال جدید میلادی، مشغول یک خانه تکانی اساسی شده است. اهالی مانتین ویو اعلام کرده‌اند که از تاریخ اول آگوست 2019 دیگر اپلیکیشن‌ها یا به‌روزرسانی‌ اپ‌هایی که از پردازنده‌های 64-بیتی ...

گوگل از همین روزهای ابتدایی سال جدید میلادی، مشغول یک خانه تکانی اساسی شده است. اهالی مانتین ویو اعلام کرده‌اند - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که از تاریخ اول آگوست 2019 - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دیگر اپلیکیشن‌ها یا به‌روزرسانی‌ اپ‌هایی که از پردازنده‌های 64-بیتی پشتیبانی نمی‌کنند را در گوگل پلی قبول نخواهند کرد.

اگر چه با اجرای این قانون، همچنان قادر به دانلود و استفاده از نسخه قدیمی اپلیکیشن‌ها هستید. همچنین بازی‌های موبایلی که بر اساس نسخه 5.6 یا قدیمی‌تر موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده‌اند هم استثناء بوده و همچنان می‌توانند به‌روزرسانی شوند.

دلیل اجرای این قانون از سوی گوگل، به سازگاری اندروید‌های جدید با اپلیکیشن‌ها باز می‌گردد. ظاهرا اپلیکیشن‌های 32-بیتی اگر چه امکان به‌روزرسانی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را دارند، اما نمی‌توانند روی اندروید 9.0 پای اجرا شوند. بنابراین اگر توسعه‌دهندگان آن‌ها خواستار دسترسی به جامعه کاربری استفاده کننده از اندرویدهای جدید باشند، لازم است هر چه زودتر در خصوص به‌روز کردن کدنویسی‌های خود اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

از اول آگوست سال 2021 پشتیبانی از - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپ های 32 بیتی به طور کامل قطع می شود

گوگل همچنین اعلام کرده که - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از اول آگوست سال 2021، گوگل پلی دیگر هیچ اپلیکیشن فاقد پشتیبانی از - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پردازنده‌های 64-بیتی را میزبانی نخواهد کرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که این قوانین بیشتر از هر دیوایسی تلفن‌های هوشمند را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند چرا که سیستم‌های عامل دیگر گوگل مثل Wear OS و Android TV همچنان در سیستم قدیمی 32-بیتی باقی مانده‌اند.

در انتها بد نیست بدانید گوگل پلی تنها فروشگاهی نیست که برای قطع پشتیبانی از اپ‌های 32-بیتی برنامه‌ریزی کرده. اپل از زمان انتشار iOS 11، پشتیبانی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود از این اپ‌ها را به طور کامل قطع کرد  و اقدامی مشابه را برای نرم‌افزارهای سیستم عامل مک او اس انجام داد.

با این حساب، به نظر می‌رسد که تا دو سال دیگر اپلیکیشن‌هایی که فقط بر مبنای پردازنده‌های 32-بیتی نوشته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده‌اند به تاریخ خواهند پیوست. بنابراین اگر برنامه‌نویس هستید و مشغول توسعه یک اپلیکیشن، حتما به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این موضوع توجه داشته باشید که زمان انتشار محصول به مشکل برنخورید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone