🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38662.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رسماً تایید شد؛ گلکسی اس 9 روز ششم اسفندماه معرفی می شود

سامسونگ به تازگی شروع به ارسال دعوت نامه های مراسم Unpacked امسال خود کرده؛ مراسمی که در جریان آن، شاهد رونمایی رسمی از پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 خواهیم بود. با ارسال دعوت نامه ها، ...

سامسونگ به تازگی شروع به ارسال دعوت نامه های مراسم Unpacked امسال خود کرده؛ مراسمی که در جریان آن، شاهد رونمایی رسمی از پرچمداران خانواده گلکسی اس 9 خواهیم بود. با ارسال دعوت نامه ها، تاریخ معرفی موبایل های جدید سامسونگ حالا به صورت رسمی مشخص شده و باید در روز 25 فوریه (6 اسفندماه) منتظر برگزاری این رویداد در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساعت 6 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عصر به وقت محلی یا 20:30 به وقت ایران باشیم.

درست همانطور که DJ Koh، مدیر واحد موبایل سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وعده داده بود، تازه ترین پرچمدار سامسونگ در کنگره - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جهانی موبایل 2018 برای نخستین بار به نمایش در می آید. سامسونگ در تیزر توییتری خود، ضمن تایید تاریخ معرفی دو دستگاه، اشاره ای به «دوربین بازطراحی شده» نیز داشته و گرچه اطلاعات دیگری منتشر نکرده، اما بنابر شایعات احتمالاً باید منتظر گشودگی دهانه لنز متغیر باشیم.

اگر شایعات صحت داشته باشند، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اس 9، قادر به سوییچ میان گشودگی دهانه لنز f/1.5 و f/2.4 خواهد بود. همانطور که قطعاً از پیش می دانید، گشودگی دهانه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لنز به میزان نور دریافتی توسط دوربین ارتباط دارد. هرچه عدد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بزرگ تر باشد، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهانه کوچکتر است و نور کمتری وارد می شود.

بنابراین قابلیت تنظیم دستی گشودگی دهانه لنز، ویژگی مهمی هنگام تصویربرداری در شرایط کم نور به حساب می آید و می تواند باعث بهبود عملکرد دوربین شود. البته گفتنی است که این خبر هنوز در حد شایعه بوده و توسط سامسونگ تایید نشده، بنابراین برای بررسی صحت آن، باید تا مراسم Unpacked کره ای ها منتظر ماند.

- تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone