🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38664.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل با همکاری ملاله یوسف زی دختران بی بضاعت را به مدرسه می‌فرستد

دو روز پیش تیم کوک مدیر‌عامل اپل و ملاله یوسف زی برنده‌ جایزه صلح نوبل با یکدیگر ملاقات کردند و همکاری مشترکشان با یکدیگر را اعلام نمودند. این دو قصد دارند با استفاده از منابع اپل ...

دو روز پیش تیم کوک مدیر‌عامل اپل و ملاله یوسف زی برنده‌ جایزه صلح نوبل با یکدیگر ملاقات کردند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و همکاری مشترکشان با یکدیگر را اعلام نمودند. این دو قصد دارند با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده از منابع - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپل در کنار تخصص موسسه‌ی خیریه‌ی ملاله، دختران بی‌بضاعت را به مدرسه بفرستند.

دو شخصیت تاثیرگذار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دنیای مدرن خاطر نشان کردند که طی این همکاری مشترک چندساله - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهند توانست هزینه‌ی تحصیلات اولیه‌ی صد هزار دختر فقیر را تامین می‌کنند.تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

شنبه‌ی گذشته کوک و ملاله در بیروت دیدار کردند و طی مصاحبه‌ای با خبرنگار نشریه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایندیپندنت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فعالیت‌های این سازمان را تشریح کردند.

هدف اولیه‌ی این سازمان لبنان خواهد بود. پس از آن سراغ کشور‌های افغانستان، پاکستان، ترکیه، نیجریه خواهد رفت. سازمان یاد شده قصد دارد شمار دخترانی را به مدرسه می‌فرستد روز به روز افزایش دهد.

تیم کوک در مورد جلسه‌اش با ملاله گفت:

«در خلال صحبت با او متوجه شدم که چه چشم انداز جسورانه‌ای در طرح‌هایش دارد. این مشخصه بسیار با بلند پروازی برند اپل هم راستا است و در عمق آن، این باور مستحکم نهفته است که کیفیت و آموزش می تواند عامل برابری میان دو جنس زن و مرد باشد. این مهم هموراه بخش بزرگ از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اصول اپل و اندیشه‌های شخصی من بوده است.»

«ملاله یوسف زی» اکنون در آکسفورد درس می خواند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و مهرماه گذشته توانست در همین دانشگاه با تیم کوک دیداری داشته باشد که طی همین ملاقات ایده‌ی همکاری متقابل در ذهن آنها شکل گرفته است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
کتابی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جایزه صلح توبل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را برای ملاله - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یوسف زی به ارمغان آورده است

«ملاله یوسف زی» دختر ۱۷ ساله‌ و برنده‌ی جایزه صلح اپل ۲۰۱۴ نیز در این باره گفته است:

«من همیشه دلم می‌خواست با اپل همکاری کنم چرا که اپل تجربه‌ی چنین فعالیت‌هایی را دارد. اکنون باور نمی‌کنم تنها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پس از چند ماه همه کارها انجام شده تا ما در بیروت همکاری چند ساله‌ی مشترکمان را اعلام کنیم.»

به باور این دو شخصیت، تحصیلات مسئله‌ی حائز اهمیتی است و باید دولت‌ها در این زمینه به شدت فعالیت‌ کنند. به باور کوک مقیاس این مشکل به قدری بالاست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که باید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همگان در راستای حل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن با یکدیگر همکاری کنند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به گفته‌ی او این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مورد جزو مسائلی است که شرکت‌های کوچک و غیردولتی نمی‌توانند در موردشان کاری از پیش ببرند. از این رو  شرکت های بزرگ و جهانی باید دست به دست هم داده تا این مشکل جهانی از بین برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone