🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38661.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

خواننده آمریکایی و درآمد هشت میلیون دلاری به لطف بیت کوین

در سال 2015 میلادی، رپر آمریکایی، 50 سنت به طرفداران خود اجازه داد تا آلبوم جدیدش به نام «Animal Ambition» را با بیت کوین خریداری کنند. بعد از این، اکانت بیت کوین او برای سال ...

در سال 2015 میلادی، رپر آمریکایی، 50 سنت به طرفداران خود اجازه داد تا آلبوم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدیدش به نام «Animal Ambition» را با بیت کوین خریداری کنند. بعد از این، اکانت بیت کوین او برای سال ها بدون استفاده باقی ماند و وی اخیراً متوجه شده در جهان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیت کوین، یک میلیونر به حساب می آید.

400 هزار دلاری که برای چند سال در اکانت 50 سنت بلااستفاده باقی مانده بود، امروز بین 7 الی 8.5 میلیون دلار می ارزد. در واکنش به این خبر، 50 سنت در حساب اینستاگرام و توییتر خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نوشته «برای بچه ای از جنوب بد نیست، به خودم افتخار می کنم». البته او در ادامه افزود که قصد دارد صادق باشد و حقیقت این بوده که او حساب بیت کوین خود را پاک فراموش کرده بود.

در نهایت باید افزود 50 سنت تنها یکی از افراد بی شماری است که بیت کوین خریداری کرده و سپس آن را به دست فراموشی سپرده اند. اما او حداقل آنقدر خوش شانس بوده که اطلاعات لاگین خود را به یاد داشته باشد؛ زیرا بسیاری از افراد، به خاطر ماهیت خاص ارزهای رمزپایه، قادر به یادآوری اطلاعات اکانت خود نبوده و احتمالاً بخشی از ثروت شان را از دست داده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone