🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38666.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید مرورگر اپرا از شما در برابر حملات Cryptojacking محافظت می کند

با گذشت سه هفته از اضافه شدن سیستم محافظت در برابر Cryptojacking به نسخه دسکتاپ اپرا، این قابلیت امروز برای نسخه های موبایل این مرورگر نیز در دسترس قرار گرفت. با این حساب حالا مرورگر ...

با گذشت سه هفته از اضافه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شدن سیستم محافظت در برابر Cryptojacking به نسخه دسکتاپ اپرا، این قابلیت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - امروز برای نسخه های موبایل این مرورگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز در دسترس قرار گرفت.

با این حساب حالا مرورگر اپرا، اپرا مینی برای اندروید و اپرا مینی برای iOS هر سه می توانند از قربانی شدن دیوایس کاربران برای استخراج بیت کوین توسط ماینرها جلوگیری به عمل بیاورند.

به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گفته اپرا، قابلیت جدید به طور پیش فرض در مرورگر فعال می شود، البته به شرط آن که حالت مسدود کننده تبلیغات را فعال کرده باشید. با این کار، سیستم ضد تبلیغات اپرا می تواند به طور خودکار اسکریپت های ماینینگ را در صفحات مختلف شناسایی کرده و جلوی اجرای آن ها را بگیرد.

اسکریپت های ماینینگ ارزهای رمزپایه ای همچون بیت کوین، در صورت اجرا می توانند میزان استفاده از سی پی یوی دیوایس شما را به ۱۰۰ درصد افزایش بدهند که این موضوع باعث افزایش مصرف باتری و البته داغ شدن بیش از حد دیوایس خواهد شد.

همچنین اپرا به غیر از محافظت شما در برابر این اسکریپت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ها، می تواند به شما بگوید که آیا دیوایس تان همین حالا برای استخراج بیت کوین استفاده می شود یا خیر. برای اطلاع از این موضوع می توانید همین حالا از موبایل یا دسکتاپ به وبسایت  www.cryptojackingtest.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone