🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38660.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

واقعیت مجازی به کمک تیم اسکی المپیک آمریکا می‌آید

واقعیت مجازی به کمک تیم اسکی المپیک آمریکا آمده و آنها می‌توانند با استفاده از ویدیو‌های ۳۶۰ درجه مسیر حرکتشان را قبل از مسابقه بارها طی کنند. کارشناسان معتقدند این تمرین‌ها می‌تواند عملکرد و اعتماد ...

واقعیت مجازی به کمک تیم اسکی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - المپیک آمریکا آمده و آنها می‌توانند با استفاده از ویدیو‌های ۳۶۰ درجه مسیر حرکتشان را قبل از مسابقه بارها طی کنند. کارشناسان معتقدند این تمرین‌ها می‌تواند عملکرد و اعتماد به نفس ورزشکاران را تقویت کرده و شانس‌شان برای برنده شدن را بالا ببرد.

ورزشکاران رشته‌ی اسکی همواره نیاز دارند برای تقویت عملکرد خود پیست‌های مختلف را تجربه کرده و یک مسیر را بارها اسکی کنند تا بتوانند به راه آشنا شده و تکنیک‌های خود را به موقع به کار گیرند.تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاین ورزشکاران اصولاً قبل مسابقه به پیست‌های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مورد نظر دسترسی ندارند و نمی‌توانند پیش از موعد در محل مسابقات به تمرین بپردازند. از این رو تنها تمرین موجود در پیست دقیقاً زمان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازی‌ها خواهد بود.

حال تیم اسکی المپیک آمریکا پروسه‌ی آمادگی ورزشکارانش را ارتقا داده است و قصد دارد از واقعیت مجازی بهره بگیرد. از این رو با همکاری تیمی به نام STRIVR, - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تمرینی بر اساس ویدیو‌های ۳۶۰ درجه طراحی کرده که ورزشکاران می‌توانند با استفاده از آنها چندین بار - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیست مسابقه را طی کنند.تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیشرکت STRIVR که سابقه‌ی طراحی تمرینات بر پایه‌ی واقعیت مجازی برای تیم‌ها و ارگانهای مختلف را دارد، اکنون قصد دارد با طراحی تمرین‌های مشابه برای مسیر مسابقات المپیک و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جام جهانی، استرس تیم اسکی آمریکا را کاهش دهد.

«جرمی بیلنسون» رییس آزمایشگاه تعامل انسان با واقعیت مجازی (Virtual Human Interaction Lab) دانشگاه استنفورد درباره‌ی این نوع تمرینات مبتنی بر واقعیت مجازی گفت:

«یکی از کاربرد‌های واقعیت مجازی بازسازی موقعیت‌های آموزشی است که به طور طبیعی بسیار اندک رخ می‌دهند. تمرین در پیست مسابقات المپیک، یکی از آن موارد اندک است.»

«تروی تیلور» مدیر تیم‌های اسکی و اسنوبرد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ایالات متحده هم در این باره می‌گوید:

«ورزشکاران می‌توانند مسیر را چند بار تجربه کرده و استراتژی به خصوصی را در زمان مناسب بکار برند. این روش نه تنها از اتفاقاتی نظیر مریضی و مصدومیت جلوگیری می‌کند بلکه روش - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خوبی برای بازگردانی افراد آسیب دیده به پیست مسابقه است. بازخورد مشاهده شده از تمرین با متد یادشده این است که ورزشکاران روز به روز توانسته‌اند عملکرد و اعتماد به نفس خود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزایش دهند.»

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاگر تیم اسکی المپیک آمریکا بتواند مدال‌های زیادی در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که قرار است از ۲۰ بهمن تا ۶ اسفند امسال در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار شود، بدست آورد، مطمعناً تیم‌های ورزش‌های بسیاری تمرین مبتنی بر واقعیت مجازی را در برنامه‌ی فعالیت‌های خود قرار خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آندیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر جسارتا تعمیرگاه شما منطقه شهرک ولیعصر آذرشهر تعمیر تلویزیون اسنوا انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone