🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12535.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت آزمایش مرورگر اج کرومیوم روی ایکس باکس را آغاز کرد

مایکروسافت آزمایش عمومی مرورگر Edge مبتنی بر هسته کرومیوم را روی کنسول‌های ایکس باکس آغاز کرد. حالا گروه آزمایش‌کنندگان Alpha Skip-Ahead روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به ...

مایکروسافت آزمایش عمومی مرورگر Edge مبتنی بر هسته کرومیوم را روی کنسول‌های ایکس باکس آغاز کرد. حالا گروه آزمایش‌کنندگان Alpha Skip-Ahead روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به این مرورگر دسترسی دارند. مرورگر اج روی ایکس باکس از ماوس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند ولی عملکرد آن با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - چشم‌پوشی از باگ‌های فاز آزمایشی، مطلوب است.

اضافه شدن مرورگری بر مبنای کرومیوم به ایکس باکس برای آن دسته از کاربران این کنسول که طرفدار وبگردی بودند، خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - اج حالا به لطف - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - سازگاری بهتر با کرومیوم، امکان دسترسی به سرویس استریم گوگل استیدیا را هم فراهم می‌کند. این دستگاه حالا باید سازگاری بهتری با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - بازی‌های تحت مرورگر و سرویس‌هایی مثل اسکایپ یا دیسکورد داشته باشد.

نسخه آزمایشی مرورگر اج ظاهرا شامل همان موتور همگام‌سازی آشنایی است که در سایر نسخه‌های اج وجود دارد. این نسخه همچنین از افزونه‌ها، زبانه‌های عمودی، کالکشن‌ها و اکثر قابلیت‌های نسخه دسکتاپ اج پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از نسخه قدیمی مرورگر اج سه‌شنبه همین هفته به پایان می‌رسد. حالا آزمایش نسخه جدید مرورگر مایکروسافت نشان می‌دهد که اج کرومیوم به‌زودی برای تمامی کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان

این شرکت چند روز پیش مرورگر اج را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - با قابلیت‌های تازه‌ای مثل زبانه‌های عمودی به‌روز کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا زبانه‌های خود را به جای بالای صفحه در پنلی در کنار نرم‌افزار داشته باشد. اج همچنین تغییراتی کرده تا نمایش تاریخچه وبگردی‌ها آسان‌تر شود. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - با این تغییر، تاریخچه فعالیت‌های شما به‌صورت یک منوی کشویی از نوار ابزار نمایان می‌شود و دیگر خبری از باز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - شدن یک صفحه جدید نیست.

مایکروسافت همچنین قابلیتی را به اج اضافه کرده تا سرعت باز شدن نرم‌افزار افزایش پیدا کند. آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که این قابلیت سرعت باز شدن اج را ۲۹ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - تا ۴۱ درصد افزایش داده و مایکروسافت آن را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - به صورت پیش‌فرض روی مرورگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - فعال کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone