🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15287.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات حساب کاربری ۵۰۰ میلیون کاربر لینکدین لو رفت

اطلاعات شخصی ۵۰۰ میلیون کاربر شبکه اجتماعی لینکدین فاش شده و گفته می‌شود هکرها قصد فروش این اطلاعات را در یک انجمن آنلاین دارند. چندی قبل، اطلاعات کاربری ۵۳۳ میلیون کاربر فیسبوک به صورت رایگان ...

اطلاعات شخصی ۵۰۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - کاربر شبکه اجتماعی لینکدین فاش شده و گفته می‌شود هکرها قصد فروش این اطلاعات را در یک انجمن آنلاین دارند.

چندی قبل، اطلاعات کاربری ۵۳۳ میلیون کاربر فیسبوک به صورت رایگان در فضای آنلاین منتشر شد. اکنون شبکه اجتماعی لینکدین که متعلق به مایکروسافت است تایید می‌کند که اطلاعات بخش عظیمی از کاربران آن‌ها توسط هکرها فاش شده است. به گفته «CyberNews» دامنه اطلاعات هک شده بسیار گسترده بوده و فردی که این اطلاعات را در انجمن مربوط به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - هکرها برای فروش قرار داده، ادعا می‌کند که این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - به حساب شخصی ۵۰۰ میلیون کاربر مربوط می‌شود.

CyberNews با بررسی حدود دو میلیون داده از بین اطلاعات هک شده، متوجه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - شد که این اطلاعات شامل نام کامل اعضای لینکدین، آدرس ایمیل، شماره تلفن، جنسیت، لینک‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - مربوط به سایر شبکه‌های اجتماعی فرد و عناوین شغلی و سایر داده‌های مربوط به شغل می‌شود. با این وجود لینکدین عنوان می‌کند که این اطلاعات از منابع بسیار زیادی دریافت شده و همه آن‌ها به این شبکه اجتماعی تجاری مربوط نمی‌شود.

در بیانیه لینکدین آمده است:

«مجموعه‌ای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - از اطلاعاتی که برای فروش گذاشته شده را مورد بررسی‌های قرار دادیم و مشخص شد که این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - در واقع از چندین وب‌سایت‌ و شرکت به دست آمده است.»

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران
نمونه ای از داده‌های فاش شده

لینکدین همچنین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - ادعا می‌کند که هیچ کدام از این اطلاعات به حساب‌های کاربری خصوصی مربوط نمی‌شود و در واقع اطلاعات عمومی که توسط تمام افراد قابل مشاهده بوده توسط هکرها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - فاش شده است. با این وجود لینکدین همچنان اصرار دارد که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - این نقض اطلاعات کاربران فقط مربوط به آن‌ها نبوده است.

شبکه اجتماعیِ تجاری و اشتغال‌ محور آمریکایی هنوز مشخص نکرده که قصد دارد به کاربرانی که داده‌های آن‌ها توسط هکرها فاش شده، اطلاع رسانی‌های مربوطه را انجام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر بهشهر استان مازندران - دهد یا خیر. فیسبوک که پیش از این مورد حمله هکرها قرار گرفته بود اعلام کرد که قصد انجام چنین کاری را ندارد، با این حال اگر قصد دارید امنیت اطلاعات خودتان در شبکه اجتماعی فیسبوک را بررسی کنید، می‌توانید از دستورالعمل‌های مشخص شده استفاده کنید.

طبق گزارش و تایید بلومبرگ به نظر می‌رسد سازمان نظارت بر حریم خصوصی ایتالیا تحقیق در مورد این نقض اطلاعات گسترده را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone