🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29538.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پیام مایکروسافت به کاربران ویندوز موبایل؛ از گوشی های اندرویدی و آیفون استفاده کنید

مایکروسافت سه سال پیش آخرین موبایل بهر‌ه‌مند از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را عرضه کرده و یک سال گذشته نیز مدیر ارشد این شرکت، پایان کار پلتفرم ویندوز موبایل را اعلام نمود. حال این کمپانی ...

مایکروسافت سه سال پیش آخرین موبایل بهر‌ه‌مند از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را عرضه کرده و یک سال گذشته نیز مدیر ارشد این شرکت، پایان کار پلتفرم ویندوز موبایل را اعلام نمود. حال این کمپانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خاطرنشان نموده که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تا ۱۹ آذر ماه سال آینده، دیگر پشتیبانی لازم را از سیستم عامل ویندوز موبایل به عمل نخواهد آورد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

مهرماه سال گذشته مایکروسافت بالاخره سپر را انداخت و شکست را قبول کرد و مشخص شد که سیستم عامل ویندوز موبایل به پایان راه خود نزدیک شده اما پس از آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیز پشتیبانی‌هایی از موبایل‌های بهره‌مند از این سیستم عامل به عمل می آمد اما اکنون کاربران چنین موبایل‌هایی باید فکر چاره باشند.

البته گفته شده که پس از ۱۹ آذر ماه سال آینده نیز کاربران - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌توانند به فایل‌های پشتیبان برای بعضی تنظیمات و برخی اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند اما این مسئله سه ماه بعد یعنی ۲۰ اسفند ماه نیز امکان پذیر نخواهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود. از سوی دیگر برخی سرویس‌ها نظیر آپلود کردن عکس تا ۱۲ ماه کارایی خود را حفظ خواهند کرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

بدین ترتیب دومین شرکت در لیست ارزشمندترین کمپانی‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جهان، کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل‌ را تشویق کرده که هر چه سریعتر به دنبال یک دیوایس اندرویدی یا آیفون بگردند تا بتوانند اطلاعاتشان را حفظ نمایند.

این مسئله آنچنان هم عجیب نیست چرا که مایکروسافت چند وقتی است تمامی محصولاتش را با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پشتیبانی از اندروید منتشر می‌کند و اپلیکیشن‌ها یا لانچری نیز برای کاربران اندرویدی در نظر گرفته است. این پلتفرم حتی از قابلیت میرور کردن کامپیوتر‌های ویندوز ۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

علاوه بر این به نظر میرسد مایکروسافت دیگر شکست خود را در زمینه‌ی سیستم عامل موبایل و هوش مصنوعی پذیرفته چرا که قرار است پلتفرم کورتانا را به مهارتی یکپارچه در دستیار‌ گوگل یا آلکسای آمازون تبدیل کند. این مسئله می‌تواند سازگاری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این دو دستیار‌ هوشمند را با ویندوز 10 افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone