🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29543.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت دیگر کورتانا را رقیبی برای الکسا یا دستیار صوتی گوگل نمی‌داند

دستیار صوتی کورتانا که توسط مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده، در سالی که گذشت فاصله‌ی نسبتا زیادی با دستیار صوتی گوگل و الکسا پیدا کرد و از آن‌ها عقب افتاد. حالا به نظر می‌رسد ...

دستیار صوتی کورتانا که توسط مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده، در سالی که گذشت فاصله‌ی نسبتا زیادی با دستیار صوتی گوگل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - و الکسا پیدا کرد و از آن‌ها عقب افتاد. حالا به نظر می‌رسد که مدیرعامل مایکروسافت به این موضوع واقف است و به طور کلی کورتانا را به چشم یک رقیب برای الکسا و دستیار صوتی گوگل نمی‌بیند:

کورتانا باید شبیه به یک توانایی شود تا همه قادر به استفاده از آن باشند. شما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - باید قادر باشید از طریق دستیار صوتی گوگل یا الکسا از آن استفاده کنید. درست مثل همه‌ی نرم افزار‌های دیگری که تولید می‌کنیم. این دیدگاه حداقل خواستگاه ما از کورتانا به شمار می‌رود.

علاوه بر این مایکروسافت پیش از این با همکاری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - با آمازون به دنبال ایجاد راهی برای استفاده از کورتانا در الکسا بود و در حین اعلام این همکاری، ساتیا نادلا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - دستیاران - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - دیجیتال را با مرورگر‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - مقایسه کرد و بر این عقیده بود که آن‌ها هم باید به اطلاعات متنوعی دست یابند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان

حالا به نظر واضح است که نادلا کورتانا را به عنوان یک اپلیکیشن یا سرویس می‌بیند که روی پلتفرم‌های مختلف کار کند. البته بعد از شروع همکاری با الکسا، حالا مایکروسافت باید گوگل را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - قانع کند که ادغام کورتانا و دستیار صوتی گوگل می‌تواند ایده‌ی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - جالبی باشد.

نادلا اذعان کرد که به جای رقابت با الکسا -که به نظر دشوار می‌آمد- مایکروسافت تصمیم گرفت تا کورتانا را مانند یک توانایی با ارزش به الکسا اضافه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - کند تا افراد بتوانند در کنار دستیار صوتی آمازون از کورتانا هم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - استفاده کنند.

شاید به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - همین دلیل باشد که اسپیکر‌هایی که از کورتانا پشتیبانی می‌کنند بسیار کم هستند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - البته احتمالا هنوز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - بتوانیم در آینده حضور کورتانا در هدفون‌های سرفیس را شاهد باشیم.

مایکروسافت سال گذشته‌ی میلادی کورتانا را از زیر نظر تیم تحقیقاتی هوش مصنوعی خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - خارج - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - کرد و آن را در اختیار تیم تجربه و دستگاه خود قرار دارد. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - موضوعی که نشان می‌داد تمرکز نادلا روی تبدیل کورتانا به یک دستیار صوتی در سخت افزار‌های مختلف بوده است.

اما این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - اتفاق همراه بود با جدایی رئیس بخش کورتانا از شرکت مایکروسافت که در نهایت منجر به سپری شدن روزهایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - سخت برای کورتانا شد. مایکروسافت تماس تصویری از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - طریق اسکایپ را در الکسا امکان پذیر کرده و حالا ایکس باکس وان هم از الکسا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - حالا به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فریمان استان خراسان - که مایکروسافت قصد دارد تا کورتانا را از بخش جستجوی ویندوز 10 هم جدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone