🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29531.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی پهپاد ها و هدایت کننده های آنها با اپلیکیشن ممکن می شود [تماشا کنید]

با شروع استفاده از پهپاد‌ها برای انتقال بسته‌ها، بازسازی ساختمان‌ها و کاربرد‌های دیگر نظیر نقشه برداری و یافتن مجرمان، احتمالا باید به زودی منتظر باشیم که آسمان هم مثل خیابان‌ها پر از ترافیک شود. همانطور ...

با شروع استفاده از پهپاد‌ها برای انتقال بسته‌ها، بازسازی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - ساختمان‌ها و کاربرد‌های دیگر نظیر نقشه برداری و یافتن مجرمان، احتمالا باید به زودی منتظر باشیم که آسمان هم مثل خیابان‌ها پر از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - ترافیک شود. همانطور که ماشین‌ها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - دارای پلاک هستند و به صورت منحصر به فرد شناسایی می‌شوند، پهپاد‌ها هم باید قابل شناسایی باشند. خصوصا زمانی که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - از بالای مناطق پر جمعیت عبور می‌کنند.

این سوال که دقیقا چگونه می‌توان پهپاد‌ها را شناسایی کرد جواب کاملا مشخصی ندارد. پلاک‌های فیزیکی آنطور که برای اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - در پهپاد‌ها کارایی ندارد چرا که در فاصله‌ای بسیار دور نمی‌توان اطلاعات درج شده روی آن را تشخیص داد.

به همین دلیل، برای حل این مشکل یک گروه استارتاپی به نام AirMap چندی پیش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - تصمیم گرفت تا با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - گروه Google Wing و Kittyhawik.io همکاری کند تا اپلیکیشنی برای حل این معضل توسعه دهد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران

این اپلیکیشن انجام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - این وظیفه را با نمایش یک نقشه از پهپاد‌ها (البته فعلا پهپاد‌هایی که برایش تعریف شده است) که در محل‌هایی خاص در حال پرواز هستند به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات حتی حاوی اطلاعاتی در رابطه با کسی که پهپاد را کنترل می‌کند و همچنین هدفی که برای آن طراحی شده نیز خواهد بود.

نرم افزار یاد شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - همه‌ی پهپاد‌هایی که در فاصله‌ی ۱.۵ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - کیلومتری از کاربر قرار داشته باشند را نمایش خواهد داد. در نمایشی که ماه گذشته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - انجام شده بود، ایرمپ، وینگ و کیتی هاوک یک پرواز آزمایشی را مورد ارزیابی قرار دادند تا مشاهده کنند این تکنولوژی چگونه عمل خواهد کرد.

چیزی که همه‌ی این اتفاقات را ممکن کرده، وجود یک API متن باز و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - رایگان به نام InterUSS - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - Platform است که توسط شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت تولید شده. این API پلتفرم چند پهپاد مختلف را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - هم متصل می‌کند و باعث می‌شود که این پهپاد‌ها بتوانند با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.

پلتفرم InterUSS به راحتی روی اپلیکیشن‌ها نیز قابل استفاده خواهد بود و باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی اطلاعات بیشتری از پهپاد‌هایی که اطرافشان پرواز می‌کنند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - دست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شیرگاه استان مازندران - بیاورند و همچنین متوجه شوند که پهپاد‌های مذکور با چه هدف و توسط چه کسی کنترل می‌شوند.

ویدیویی از کارایی اپلیکیشن یاد شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone