🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29528.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شارژرهای پرسرعت آینده؛ گالیوم نیترید چگونه فناوری شارژ باتری را متحول می‌کند؟

از زمان معرفی تلفن های هوشمند مدیریت باتری همواره یکی از چالش های مهم پیش روی کاربران بوده که خصوصاً با افزایش توان پردازشی و بزرگ شدن نمایشگرها، بیش از پیش دردسرساز شده. در این ...

از زمان معرفی تلفن های هوشمند مدیریت باتری همواره یکی از چالش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - های مهم پیش روی کاربران بوده که خصوصاً با افزایش توان پردازشی و بزرگ شدن نمایشگرها، بیش از پیش دردسرساز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - شده. در این بین شارژرهای پرسرعت راه حل تولیدکنندگان برای حل مشکل مذکور بودند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - که حالا قرار است این فناوری به لطف «گالیوم نیترید» جهش بزرگی را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - تجربه کند.

گراهام رابرتسون سخنگوی کمپانی تولید نیم‌رساناهای Navitas معتقد است که در حال حاضر، عنصر سیلیکون در صنعت الکترونیک به انتهای ظرفیت خود رسیده و تحول جدیدی در این حوزه مورد نیاز خواهد بود. به همین خاطر شرکت نَویتاس با ترکیب عناصر هفتم و سی و یکم جدول تناوبی، فناوری استفاده از گالیوم نیترید (GaN) را به دنیای شارژر و باتری آورده است.

کمپانی مورد بحث با قرار دادن لایه ای از GaN روی سطح سیلیکونی درون شارژرها، موفق - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - به افزایش سرعت چشمگیر در کنار ارتقای بهره وری و کاهش ابعاد محصول نهایی شده که نقطه عطفی در صنعت تولید شارژرهای خانگی خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - حال حاضر 25 سال از معرفی باتری های لیتیومی به بازار می گذرد و پژوهشگران هنوز موفق به یافتن جایگزین مناسبی برای این فناوری نشده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - اند؛ از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - همین رو فعلاً تنها گزینه برای رفع محدودیت های موجود، افزایش سرعت شارژرهاست که در حالت عادی و بدون تکنولوژی GaNFast منجر به افزایش قابل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - توجه ابعاد شارژر می شود.

فناوری GaNFast با تکنولوژی های موجود مانند Quick Charge 4.0 کوالکام سازگار است

به گفته نَویتاس، شارژرهای جدید تا سه برابر چگالی توان بیشتری ارائه کرده و با کاهش 20 درصدی هزینه ها، تا 40 درصد نیز بهره وری را افزایش می دهند. در کنار این ارقام، فناوری استفاده از گالیوم نیترید با تکنولوژی های موجود سایر شرکت ها مانند Quick Charge 4.0 کوالکام یا PD موجود در محصولات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل سازگار بوده و نیاز به طراحی مجدد برای سیستم های قبلی را برطرف می کند.

لازم به ذکر است - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - که فناوری GaNFast هم اکنون مورد استقبال برخی از تولیدکنندگان شارژرهای شخص ثالث مانند AUKEY - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - و Anker نیز قرار گرفته که محصولات مبتنی بر گالیوم نیترید خود را با قیمت هایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - بین 25 تا 55 دلار در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - وبسایت آمازون به فروش می رسانند.

گفتنی است فناوری جدید با کاهش ابعاد، افزایش سرعت و جلوگیری از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - داغ شدن، شارژرهای USB-C را متحول کرده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - به احتمال زیاد در جعبه نسل آینده تلفن های هوشمند شاهد حضور GaNFast خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone