🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29550.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

۹ مشکل آزاردهنده اینترنتی که با افزونه‌ ها برطرف می‌شوند

اینترنت سرزمینی وسیع و بی‌انتهاست که تمام نیازهایتان را در خود گردآوری کرده و با سرعت سرسام‌آوری به رشد خود ادامه می‌دهد. اما همین سرعت زیاد باعث بروز مشکلاتی شده که از تجربه کردنشان لذت ...

اینترنت سرزمینی وسیع و بی‌انتهاست که تمام نیازهایتان را در خود گردآوری کرده و با سرعت سرسام‌آوری به رشد خود ادامه می‌دهد. اما همین سرعت زیاد باعث بروز مشکلاتی شده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - که از تجربه کردنشان لذت نخواهید برد.

اما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - همیشه برای هر مسئله‌ای یک راه حل نیز وجود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - دارد. در این مطلب قصد داریم ۹ مشکل آزار دهنده‌ی اینترنتی -که هیچکس با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - آن‌ها بیگانه نیست- را با استفاده از افزونه‌ها حل کنیم. با ما همراه باشید.

1) لو رفتن داستان فیلم‌ها و سریال‌ها

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: اینترنت پر شده از مطالبی که فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را لو می‌دهد.

راه حل: برای جلوگیری از نمایش اینگونه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - مطالب، تنها کاری که باید انجام دهید نصب یک افزونه‌ی ساده به نام Spoiler Protection است. افزونه‌ی اینترنتی یاد شده برای هر دو مرورگر فایرفاکس و کروم در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید به صورت دستی نام فیلم و سریال مورد نظر خود را وارد کنید تا دیگر همه‌ی اطلاعات مربوط به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - آن‌ها محو شود. این موضوع در وبسایت‌های مهمی مثل Google News، فیسبوک، توییتر و چندی دیگر اتفاق خواهد افتاد.

علاوه بر این می‌توانید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - از طریق تنظیمات، فیلتر کردن اسپویلرها را تنها برای صحنه‌های خاصی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - فیلم و یا سریال اعمال نمایید.

دانلود افزونه Spoiler Protection (کروم و فایرفاکس) 

2) پنجره‌های پاپ‌آپ

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: در حالت ایده‌آل، وقتی به یک وبسایت سر می‌زنید صفحه نمایش‌تان پر از پنجره‌های اضافی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - نخواهد شد. اما در دنیای حقیقی برخی از وبسایت‌ها به صورت سرسام آوری به باز کردن صفحات پاپ‌آپ می‌پردازند که حتی محافظ‌های درونی مرورگر‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - هم قادر به متوقف کردنشان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - نیستند.

راه حل: مشکل یاد شده با استفاده از یک افزونه‌ی اینترنتی برای کروم حل خواهد شد. علاوه بر جلوگیری از به نمایش درآمدن پاپ‌آپ‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - این افزونه قادر خواهد بود که جلوی نمایش پنجره‌های کوچک برای اطلاع رسانی را بگیرد. موردی که اخیرا وبسایت‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند.

دانلود افزونه Pop-Up Blocker (گوگل کروم)

3) کوکی‌ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - و ترکرها

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: پلتفرم‌ها و وبسایت‌های تبلیغاتی به خاطر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - زیر نظر گرفتن فعالیت‌های آنلاین کاربران بدنام شده‌اند. دو مورد از کلیدی‌ترین اجزای سازنده‌ی این فرایند ترکر‌ها و کوکی‌ها هستند. هر دو مورد یاد شده بخش‌های کوچکی از اطلاعات محسوب می‌شوند که با زیر نظر گرفتن حساب‌های کاربری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - شما سعی دارند حتی بدون لاگین شدن هم مطالبی را به نمایش بگذارند که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید. موضوعی که به هر ترتیب برای کاربران - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - خوشایند نیست.

راه حل: راه‌های زیادی برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - حل این مشکل وجود دارد. یا می‌توانید از یک مرورگر امن‌تر مثل فایرفاکس استفاده کنید یا با استفاده از افزوده‌ی اولترا بلاک به صورت خودکار اطلاعات ثبت شده را از بین ببرید.

دانلود افزونه Ultrablock (گوگل کروم)

4) تصاویر ناخوشایند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - و نامناسب

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: گاهی در حین گشت و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - گذار در صفحات اینترنتی -حتی توییتر یا فیسبوک- ممکن است به تصاویری برخورد کنید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - که مناسب و خوشایند نباشند.

راه حل: برای حصول اطمینان از اینکه این تصاویر ناخوشایند نمایش داده نشوند، بهتر است از افزونه‌ی شخص ثالث vRate استفاده کنید. این افزونه به صورت خودکار تصاویر را ارزیابی کرده و در صورتی که متوجه شود دارای محتوای ناخوشایند و نامناسبی است، از نمایش آن جلوگیری خواهد کرد.

دانلود افزونه vRate (گوگل کروم)

5) اخبار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - دروغ

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: حجم بسیاری از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - اخبار منتشر شده در فضای مجازی دروغ است و به ندرت پیش می‌آید که با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - مشاهده‌ی یک خبر بتوان به راحتی به آن اطمینان کرد. متاسفانه حصول اطمینان از صحت یک خبر به همین سادگی‌ها نیست.

راه حل: در حالی که هیچ راه حل نهایی و قابل اطمینانی برای این مشکل وجود ندارد، اما می‌توان با استفاده از برخی افزونه‌های اینترنتی تا حدی جلوی حجم وسیع این معضل را گرفت. افزونه‌ی ZenMate SafeSearch که برای مرورگر کروم در دسترس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - قرار گرفته است به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت متوجه شوید که آیا خبری که مشاهده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - می‌کنید نمونه‌ی مشابهی در منابع مورد تایید خبری Google News دارد یا نه.

دانلود افزونه ZenMate SafeSearch (گوگل کروم)

6) فراموشی رمز عبور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - سایت‌ها

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: صفحات مجازی زیادی در اینترنت وجود دارند که برای هرکدام رمز عبور و نام کاربری متفاوتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - داریم. به خاطر سپردن همه‌ی رمز‌های عبور مورد استفاده و مدیریت آن‌ها کار ساده‌ای نیست. خصوصا این روز‌ها که توصیه می‌شود برای هر حساب کاربری در فضای مجازی از رمز عبور متفاوتی استفاده کنید.

راه حل: خوشبختانه افزونه‌ای برای مرورگر‌های کروم و فایرفاکس وجود دارد که می‌توان با استفاده از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - آن به مدیریت رمز عبور پرداخت. این افزونه LastPass نام دارد و به شما اجازه می‌دهد تا رمز عبوری منحصر به فرد برای هر حساب کاربری داشته باشید و بدون تایپ کردن آن‌ها وارد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - حساب کاربری خود شوید. افزونه‌های مدیریت رمز عبور زیادی برای مرورگر‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند اما LastPass یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. افزونه‌ی یاد شده کاملا رایگان است و همه‌ی ویژگی‌های مورد نیاز را ارائه خواهد داد و از طرفی با همه‌ی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - سیستم عامل‌ها سازگار است.

دانلود افزونه LastPass برای کروم و فایرفاکس

7) حجم زیاد تصاویر، ویدیوها و مقالات برای چک کردن

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: اینترنت پر شده از حجم بسیار زیاد از تصاویر، ویدیو‌ها و مقالات که نمی‌توانید همه را چک کنید.

راه حل: اینجا جاییست که سرویس «ذخیره برای بعد» یا Save for Later کارایی خود را نشان می‌دهد. این سرویس این امکان را فراهم می‌کند تا همه‌ی لینک‌ها را ذخیره سازی کنید تا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - بعدا و زمانی که وقت کافی داشتید به مشاهده و بررسی آن‌ها بپردازید. در حالی که افزونه‌های زیادی برای این امر در دسترس قرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - دارند اما Pocket -که تنها برای کروم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - عرضه شده- می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد چرا که با بیشتر پلتفرم‌ها سازگاری دارد. علاوه بر این Pocket با استفاده از هوش مصنوعی و ارزیابی فعالیت‌هایتان می‌تواند لینک‌هایی که احتمالا به آن‌ها بیشتر علاقمند هستید را به شما پیشنهاد دهد.

دانلود افزونه Pocket (گوگل کروم) 

8) مصرف بالای دیتا و تمام شدن بسته‌ اینترنتی

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: با گرافیکی تر شدن وبسایت‌ها حجمشان نیز بیشتر می‌شود و در صورتی که به طور مداوم به آن‌ها سر بزنید، احتمالا به زودی حجم اینترنت یا بسته‌ی اینترنتی مورد استفاده‌تان به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - پایان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - خواهد رسید.

راه حل: مشخص است که نمی‌توانیم توصیه کنیم استفاده‌ی کمتری از اینترنت داشته باشید، بنابراین بهتر است به معرفی چند ابزار بپردازیم. برای مرورگر‌هایی مثل کروم می‌توانید از Data Server بهره‌مند شوید که توسط گوگل توسعه داده شده و می‌تواند جلوی مصرف بیش از حد اینترنت را بگیرد.

9) جستجو در تاریخچه مرورگر

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

مشکل: اگر ندانید که به دنبال چه صفحه‌ای می‌گردید، حتی گشت و گذار در بخش تاریخچه‌ی مرورگر هم فایده‌ای ندارد.

راه حل: برای این مشکل استفاده از افزونه‌ی History Search را توصیه می‌کنیم. افزونه‌ای برای مرورگر‌ها که همه‌ی صفحاتی که به بررسی‌شان پرداخته‌اید را وارد لیست می‌کند. راهنمای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - جستجو به شما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - این اجازه را می‌دهد تا به طور مستقیم از میان محتوای وبسایت‌های لیست شده به دنبال صفحه‌ی مورد نظرتان بگردید. این افزونه تقریبا با هر نوع وبسایت و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - مرورگری سازگاری دارد. البته به یاد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - داشته باشید که اگر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - می‌خواهید تا حد امکان امنیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - و شخصی سازی را در مرورگر‌تان حفظ کنید استفاده از این مرورگر (به خاطر مکانیزم انجام وظیفه‌اش) خیلی مناسب نخواهد بود.

دانلود افزونه History Search (کروم، فایرفاکس، اپرا، اج، سافاری)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone