🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29534.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ مورتال کامبت جدیدی در راه گوشی است؟

استارت هفت سنگ این هفته را با مورتال کامبت جدید می‌زنیم که رونمایی دیشب‌اش همه را شگفت زده کرد. شب گذشته بالاخره اولین ویدیوها از گیم‌پلی مورتال کامبت ۱۱ به نمایش درآمدند و بازی با ...

استارت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هفت سنگ این هفته را با مورتال کامبت جدید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌زنیم که رونمایی دیشب‌اش همه را شگفت زده کرد. شب گذشته بالاخره اولین ویدیوها از گیم‌پلی مورتال کامبت ۱۱ به نمایش درآمدند و بازی با انیمیشن‌های روان، کمبوهای خشن، گرافیک بالا و در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نگاه کلی مبارزات خونین‌ترش توانست توجهات زیادی را به جلب کند.

حالا سوال اینجاست که آیا برادران وارنر نسخه‌ای از مورتال کامبت ۱۱ را به تلفن‌های هوشمند هم خواهد آورد؟ این کمپانی چند سالی است که همزمان با عرضه عناوین مبارزه‌ای خود، نسخه‌ای از آن را روی موبایل منتشر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌کند که تاکنون - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همگی نیز با استقبال خوب بازیکن‌ها مواجه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده‌اند. بنابراین انتشار مورتال کامبت ۱۱ برای اندروید و iOS اتفاق چندان غافل‌گیرکننده‌ای نخواهد بود.

با این حال احتمالا برادران وارنر جای عرضه یک نسخه جداگانه از مورتال کامبت جدید، همان نسخه قدیمی موبایل را همزمان با انتشار مورتال کامبت 11 آپدیت کند؛ نسخه موبایل مورتال کامبت چهار سال پیش منتشر شد و با توجه به اینکه کمپانی ناشر اعلام کرده که این نسخه در آینده به Mortal Kombat تغییر نام می‌دهد، ممکن است بازی روندی مشابه فیفا و PES را پیش بگیرد.

یعنی هر سال و در کنار بروزرسانی‌های کوچیک، نسخه موبایل مورتال کامبت یک آپدیت بزرگ دریافت می‌کند. منطقی‌تر هم به نظر می‌رسد. مورتال کامبت همین الان ده‌ها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - میلیون بار دانلود - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده و انتشار بروزرسانی‌های بزرگ جای عرضه نسخه‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدید سیاست بهتری خواهد بود. البته تمام این‌ها حدس و گمان هستند و در نهایت باید ببینیم ناشر چه تصمیمی می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از مورتال کامبت که بگذریم به وست ورلد می‌رسیم، عنوانی که از همان ابتدا اتفاقات ناخوشایند امانش ندادند. اگر به خاطر داشته باشید، در هنگام عرضه بازی وست ورلد کمپانی بتسدا از سازنده شکایت کرد. با این ادعا که بعضی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از کدهای وست ورلد کپی شده از فال اوت شلتر هستند. هرچند این دعوا در نهایت ختم به خیر شد ولی بازی ظاهرا نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

ناشر بازی چند روز پیش اعلام کرد که وست ورلد در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) بسته می‌شود. همین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - الان نیز بازی از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی برداشته و بنابراین اگر تا پیش از تاریخ مقرر می‌خواهید وست ورلد را تجربه کنید، چاره‌ای ندارید جز اینکه به مارکت‌های شخص ثالث مثل Apkpure سر بزنید.

Oddmar

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بهترین بازی سال از نگاه Toucharcade و برنده جایزه اپل دیزاین ۲۰۱۸ بالاخره - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - راهش را به اندروید هم پیدا کرد. Oddmar یک پلتفرمر دو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بعدی است که در آن بازیکن‌ها به یک ماجراجویی کارتونی‌ و شیرین‌تر در دنیای اساطیر اسکاندیناوی قدم می‌گذارند؛ بازی داستان وایکینگی به نام Oddmar را روایت می‌کند که به اعتقاد مردم قبلیه‌اش نمی‌تواند کار مفیدی انجام بدهد.

موبایل سال‌هاست که از کمبود پلتفرمرهای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با کیفیت رنج می‌برد و Oddmar از آن دسته بازی‌هایی است که این خلا را پر می‌کنند

بنابراین برای اثبات اشتباه آن‌ها، دست به انجام ماموریتی می‌زند. در نهایت هم موفق می‌شود ولی به‌خاطر جادویی سیاه مردم قبلیه‌اش ناپدید می‌شوند. حالا در نقش Oddmar باید به دنبال‌شان بروید. اگر به بازی‌های پلتفرمر مثل ماریو علاقه دارید، Oddmar بهترین انتخاب این هفته خواهد بود. بد نیست این نکته را بدانید که در نسخه اندروید، تنها پنج - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مرحله اول رایگان هستند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Oddmar

سازنده: Mobge قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 271.3 - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - / - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 480.24 مگابایت زبان:

Forged Fantasy

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بعد از یک «دسترسی زودهنگام» (Early Access) نسبتا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طولانی، نسخه نهایی Forged Fantasy هم منتشر شد؛ اثر جدید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سازندگان هیرو هانترز (Hero Hunters) و کیل شات وایرس (Kill Shot Virus) که در یک جمله، تکرار فرمولی موفق اما در دوره‌ای متفاوت به حساب می‌آید. در Forged Fantasy سازنده بار دیگر به سراغ سبک کاور محور رفته است.

اما با یک تفاوت مهم: حضور در قرون وسطی. برخلاف بازی‌های مشابه که با جنگ افزارهای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امروزی پشت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاورها سنگر می‌گیرید و مبارزه می‌کنید، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در Forged Fantasy با تیر و کمان و جادو می‌جنگید و حریفانتان هم ارک‌ها، الف‌ها، انسان‌ها و بقیه نژادهایی هستند که در کتاب‌ها و سریال‌ها فانتزی بارها دیده‌ایم.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Forged Fantasy

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 116.9 / 94.07 مگابایت زبان:

Hang Line: Mountain Climber

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آفلاین است

استودیوی Yodo1 Games با وجود اینکه همیشه روی ساده‌ترین مکانیزم‌ها دست می‌گذارد اما همزمان سعی می‌کند یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه بدهد؛ در Crossy Road تنها باید با سوایپ انگشتان حیوانات را از خیابان‌ها عبور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌دادید، در Rodeo Stampede با چند کلیک آن‌ها را رام می‌کردید و حالا در Hang Line: Mountain Climber به ساده‌ترین شکل ممکن کوهنوردی می‌کنید. برای این کار کافیست روی نقاط پوشیده از برف کوه کلیک کنید تا شخصیت اصلی با قلاب بالاتر برود.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Hang Line: Mountain Climber

سازنده: Yodo1 Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 368.9 / 97.07 مگابایت زبان:

Homerun Clash

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آنلاین است

اگر مینی‌کلیپ یک بازی بیسبال با حال و هوایی پرزرق و برق‌تر از ساخته‌های قبلی‌اش می‌ساخت، نتیجه نهایی چه می‌شد؟ Homerun Clash. چیزی که Homerun Clash را به اثری اعتیادآور و جذاب تبدیل کرده، ساده‌سازی قوانین بیسبال و عرضه آن در قالب یک گیم‌پلی درگیرکننده است.

در اینجا هر دو بازیکن نقش ضربه‌زن را ایفا می‌کنند. هوش مصنوعی توپی را می‌فرستد و آن‌ها با چوب به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این توپ ضربه می‌زنند؛ توپ در یک چارچوب سفید رنگ (عکس بالا) به بازیکن نزدیک می‌شود و حالا او باید با تغییر جهت دایره وسط چارچوب، توپ را تشخیص داده و آن را بزند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Homerun Clash

سازنده: Haegin قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 685.9 / 242.16 مگابایت زبان:

Equilibrium

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

  • بازی آفلاین است

«تعادل» (Equilibrium) تغییر یافته ایده Harmony: Music Notes است. در هر مرحله از بازی چند قطعه نئونی خاموش و روشن وجود دارد. حالا بازیکن باید با کشیدن خطوط تقارن، نور آن‌هایی که روشن هستند را به خاموش‌ها منتقل کنند. چیزی که معماهای Equilibrium را لذت بخش کرده، تداوم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درست انجام همین کار است. کشیدن خط تقارن ایده جدیدی نیست.

در Equilibrium برای روشن کردن تمام نئون‌ها مجبورید چندین خط تقارن در جهت‌های مختلف بکشید و به‌خاطر طراحی خوب معماها، تعداد این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خطوط دست خودتان است. اگر فکر شده پیش بروید، سریع‌تر همه نئون‌ها روشن می‌شوند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و اگر بیشتر به غریزه اتکا کنید، طبیعتا حل معماها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز بیشتر طول می‌کشد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

Equilibrium

سازنده: InfinityGames.io قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 179.2 / 44 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone