🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29546.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی پیکسل بعدی گوگل احتمالا از نمایشگر تمام صفحه بهره خواهد برد

اخیرا پتنتی از سمت گوگل به ثبت رسیده که به احتمال عدم وجود حفره قطره‌ای شکل در نمایشگر گوگل پیکسل 4 اشاره می‌کند. پیش از این بسیاری منتظر بودند تا ببینند گوگل در طراحی پرچمدار ...

اخیرا پتنتی از سمت گوگل به ثبت رسیده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به احتمال عدم وجود حفره قطره‌ای شکل در نمایشگر گوگل پیکسل 4 - تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اشاره می‌کند.

پیش از این بسیاری منتظر بودند تا ببینند گوگل در طراحی پرچمدار خود تا چه میزان به طراحی قطره‌ای شکل دوربین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جلو توجه خواهد کرد؛ حفره‌ای که ظاهرا گوگل پیکسل 4 از آن بهره نخواهد برد. حال باید منتظر ماند و دید که گوگل چگونه دوربین‌ دوگانه سلفی جدید خود را در پیکسل  4 استفاده خواهد کرد.

در ضمن، به نظر می‌رسد این غول بزرگ تکنولوژی همچنان به استفاده از بلندگوهای جلوی دستگاه استریو خود ادامه خواهد داد؛ بلندگوهایی که احتمالا، هم در قسمت پایین و در هم قسمت بالای نمایشگر حضور خواهند داشت. همچنین پیش از این هم پتنت تازه‌ای منتشر شده بود که به حضور نمایشگر تمام صفحه در گوگل پیکسل جدید اشاره می‌کرد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
یکی از تفاوت‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - میان این دو پتنت به نحوه قرارگیری بلندگوها برمی‌گردد.

با توجه به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طرح‌های منتشر شده می‌توان گفت که بر خلاف گوگل پیکسل‌های قبلی، در این گوشی جدید هیچ گونه بریدگی و حفره خاصی مربوط به اسپیکرها یا مواردی از این دست به چشم نمی‌خورد.

البته و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تمام توصیفات ذکر شده ممکن است مربوط به پتنتی باشد که هیچ وقت شاهد محصول نهایی آن نباشیم و در کل هنوز مشخص نیست که آیا گوگل قصد عرضه یک گوشی با نمایشگر تمام صفحه یا بدون حفره قطره‌ای شکل نمایشگر را دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone