🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29530.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

امکان تبادل استیکر بین واتساپ و جی بورد فراهم می شود

واتس اپ هیچ گاه از تست قابلیت‌های جدید در نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن خود دست نمی‌کشد. هر چند بسیاری از این قابلیت‌ها هرگز برای نسخه نهایی منتشر نمی‌شوند، اما مواردی هم هستند که به ...

واتس اپ هیچ گاه از تست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابلیت‌های جدید در نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن خود دست نمی‌کشد. هر چند بسیاری از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - این قابلیت‌ها هرگز برای نسخه نهایی منتشر نمی‌شوند، اما مواردی هم هستند که به احتمال زیاد در نسخه نهایی شاهد آن‌ها خواهید بود.

به گزارش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - WABetaInfo که همیشه نسخه‌های بتای واتس اپ را با دقت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - پایش می‌کند، ظاهرا در آخرین نسخه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بتای اندروید این پیام‌رسان امکان تعامل با استیکرهای کیبورد گوگل (موسوم به Gboard) فراهم شده است.

البته در حال حاضر، این قابلیت در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد و فقط تعداد کمی استیکر برای آن ارائه شده که همگی توسط کارمندان واتس اپ طراحی شده‌اند. با این وجود، امکان استفاده از استیکرهای شخص ثالث دانلود شده از اپ استور یا گوگل پلی هم وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل

قابلیت جدید به کاربران جی بورد اجازه می‌دهد که استیکرها را مستقیما از درون پیام‌رسان دریافت کنند. اگر چه این قابلیت هنوز به طور کامل ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد که هدف اصلی آن، تشویق کاربران اندروید به نصب واتس اپ و جی بورد روی گوشی‌‌هایشان بوده تا بتوانند از قابلیت تعامل استیکرها بهره - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ببرند.

با فعالسازی این حالت، استیکری که از جی بورد در واتس اپ ارسال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌کنید هم مستقیما به فرمت یک استیکر سازگار با پیام‌رسان در می‌آید. هر چند هنوز قابلیت تبادل استیکر در آخرین نسخه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - بتای جی بورد دیده نمی‌شود. با این وجود، احتمال دارد که طی یکی دو هفته آینده شاهد فعالسازی این قابلیت و استفاده از آن در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اپلیکیشن باشید.

امکان تبادل استیکر میان واتس اپ و جی بورد در حالی مراحل تست خود را آغاز کرده که هفته گذشته، امکان ارسال پاسخ مخفی در چت‌های گروهی که یکی دیگر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل - از قابلیت‌های آزمایشی واتس اپ به شمار می‌رفت از مرحله تست بتا خارج و برای نسخه نهایی پیام‌رسان برای آیفون و آیپد منتشر شد.

- تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone