🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29537.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پای بیلبوردهای تبلیغاتی به آسمان هم کشیده خواهد شد [تماشا کنید]

ممکن است ستاره‌ها نیز رقیب پیدا کنند. یک کمپانی روسی با نام StartRocket در حال کار روی ساخت بیلبوردهایی درخشان برای قرار گرفتن در آسمان است. این تابلوهای تبلیغاتی شامل ماهواره‌های کوچکی هستند که با ...

ممکن است ستاره‌ها نیز رقیب پیدا کنند. یک کمپانی روسی با نام StartRocket - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در حال - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کار روی ساخت بیلبوردهایی درخشان برای قرار گرفتن در آسمان است.

این تابلوهای تبلیغاتی شامل ماهواره‌های کوچکی هستند که با قرار گرفتن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در کنار یکدیگر می‌توانند اشکال و اسامی مختلفی را به نمایش بگذارند. در حال حاضر فاصله زیادی با شروع کار این پروژه نداریم و این کمپانی روسی رسما از سال ۲۰۲۰ ارسال‌های ماهواره به فضا را انجام خواهد داد.

کمپانی StartRocket اعلام کرده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که آن‌ها می‌توانند تبلیغات را به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدت زمان ۶ دقیقه به نمایش بگذارند در حالی که ماهواره‌های کوچک مربوط به این کار در فاصله ۴۰۰ الی ۵۰۰ کیلومتری سطح زمین قرار خواهند گرفت.

البته هنوز مشخص نیست این کمپانی هنگام اجرای چنین تبلیغاتی با ممنوعیت‌های قانونی روبرو خواهد شد یا خیر. قطعا تعداد زیادی از کشورها علاقه‌ای به آلودگی تصویری آسمان‌های خود ندارند. در ضمن کاربردی بودن چنین تبلیغاتی هم باید بررسی شود و باید منتظر ماند و دید که آیا کمپانی‌های بزرگ دیده شدن اسمشان به مدت ۶ دقیقه در آسمان شهر را ترجیح می‌دهند یا در آینده هم به روش‌های فعلی جذب مخاطب خود ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است که چنین کاری پیش از این هم توسط کمپانی‌های دیگری انجام شده بوده اما - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت روسی ذکر شده قصد دارد این کار را با صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به گذشته انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هایده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا شریف آباد تکاب هم اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در شریف آباد شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone