🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29554.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اضافه شدن ویژگی امنیتی جدید در ویندوز 10 برای محافظت از حافظه‌ی SSD

اگر از رمزگذاری برای محافظت از داده‌های خود در حافظه‌ی SSD ویندوز 10 استفاده می‌کنید، باید این نکته را بدانید که مایکروسافت با پیاده سازی یک تغییر در نسخه‌ی پیش نمایش سیستم عامل خود، از ...

اگر از رمزگذاری برای محافظت از داده‌های خود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - در حافظه‌ی SSD ویندوز 10 استفاده می‌کنید، باید این نکته را بدانید که مایکروسافت با پیاده سازی یک تغییر در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - نسخه‌ی پیش نمایش سیستم عامل خود، از این پس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - از ابزار بیت لاکر به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - عنوان نرم افزار پیش فرض رمز گذاری حافظه‌های SSD استفاده خواهد کرد.

ابزار بیت لاکر پیش از این توسط مایکروسافت به صورت سخت افزاری نسبت به کدگذاری حافظه‌ی SSD اقدام می‌کرد که سال گذشته‌ی میلادی مشکلات زیادی را به وجود آورده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - بود.

خرداد ماه امسال آسیب پذیری کدگذاری خودکار حافظه‌ی SSD در ویندوز 10 توجه برخی از متخصصان را به خود جلب کرد و مشخص شد که این نوع رمزگذاری می‌تواند به راحتی با استفاده از فلش کردن مجدد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - فرم ویر درایو دور زده شود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان

همچنین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - بیت لاکر به صورت پیش فرض از کدگذاری سخت افزاری استفاده می‌کرد چرا که متد سریع‌تری محسوب می‌شد و منابع کمتری از سیستم را به اشغال خود در می‌آورد.

تابستان امسال، مایکروسافت به خاطر مشکلات یاد شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - از کاربرانش خواست تا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - برای حفظ اطلاعات خود و جلوگیری از آسیب‌پذیر بودن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - حافظه‌های SSD کدگذاری را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - حالت سخت افزاری به نرم افزاری تغییر دهند.

حالا غول نرم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - افزاری دنیا در آخرین ارزیابی‌های خود در نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 -که توسط برخی از افراد مورد ارزیابی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - قرار می‌گیرد- تصمیم گرفته تا به صورت پیش فرض کد گذاری سخت افزاری را به نرم افزاری تغییر دهد تا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - جلوی آسیب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - پذیر بودن حافظه‌ی SSD را بگیرد.

لازم به یادآوری است همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم، این امکان فعلا در نسخه‌های پیش نمایش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - ویندوز 10 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در حال حاضر کدگذاری حافظه‌‌های SSD به صورت پیش فرض در حالت سخت افزاری قرار دارد.

برای بررسی این که آیا حافظه‌ی SSD‌ کامپیوترتان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نیشابور استان خراسان - آسیب پذیر است یا خیر می‌توانید با باز کردن Command Prompt با سطح دسترسی ادمین در ویندوز و وارد کردن دستور manage-bde.exe -status از این موضوع اطمینان حاصل نمایید. اگر در بخش Encryption Method حافظه‌تان خبری از Hardware Encryption نبود، SSD از رمز گذاری نرم افزاری استفاده می‌کند و آسیب پذیر نخواهد بود.

مایکروسافت در تلاش است تا نسخه‌ی بعدی ویندوز 10 را با چند ویژگی جدید ارائه دهد. از این بین می‌توانیم به امکان مدیریت رمز عبور و ویندوز سند باکس اشاره کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone