🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29549.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل پردازنده 5 گیگاهرتزی سری Core i9 را فقط به تولیدکنندگان منتخب عرضه می‌کند

اینتل در نمایشگاه CES امسال از نسل نهم پردازنده های خود رونمایی کرد که شاید در نگاه اول آنچنان جذاب نبودند. با این حال اخیراً شایعاتی مبنی بر توسعه چیپ Core i9-9990XE توسط کمپانی مذکور به ...

اینتل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - در نمایشگاه CES امسال از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - نسل نهم پردازنده های خود رونمایی کرد که شاید در نگاه اول آنچنان جذاب نبودند. با این حال اخیراً شایعاتی مبنی بر توسعه چیپ Core i9-9990XE توسط کمپانی مذکور به گوش می رسد که  با فرکانس 5 گیگاهرتز، نظر هر علاقه مندی را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - خود جلب خواهد کرد.

پردازنده مورد بحث که احتمالاً از 14 هسته و 28 رشته پردازشی برخوردار خواهد بود، برای استفاده در رایانه های شخصی طراحی شده و قدرت خارق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. اما نکته اینجاست که طبق اطلاعات موجود، اینتل چیپ Core i9-9990XE را تنها به بعضی از تولیدکنندگان منتخب برای بکارگیری در محصولاتشان ارائه خواهد کرد.

بدین ترتیب احتمالاً هیچوقت نمی توانیم پردازنده 5 گیگاهرتزی اینتل را به صورت جداگانه برای کامپیوتر خود تهیه کنیم و این چیپست، تنها در رایانه های آماده و لپتاپ های گیمینگ قابل مشاهده خواهد بود.

پردازنده Core i9-9990XE اینتل توان طراحی گرمایی 255 واتی دارد

نکته دیگر فروش Core i9-9990XE - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - به بالاترین قیمت پیشنهاد ی از سوی شرکت هاست و اینتل برای عرضه پردازنده جدید خود، نوعی مزایده در نظر گرفته است. در واقع به علت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - موجودی محدود پردازنده مورد بحث، شرکت آمریکایی قصد دارد هر سه ماه یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - بار موجودی انبار خود را به مزایده گذاشته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - و محصولات را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران

لازم به ذکر است که چیپ های Core i9 جدید در اصل نسخه های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - قوی شده سری Core i7 هستند که با فرکانس بالاتر، توان پردازشی بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. این پردازنده ها از میان نمونه های تولید شده سری 9980XE که قابلیت رسیدن به فرکانس های بالا دارند گلچین شده و به مشتریان فروخته خواهند شد.

گفتنی است با رویکرد جدید، اینتل به دنبال رقمی بالاتر از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - 1980 دلار (که برای مدل 9980XE در نظر گرفته شده) بوده و شرکت هایی که Core i9-9990XE را خریداری کرده و در محصولات خود به کار ببرند، مطمئناً عبارت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سرخرود استان مازندران - «پردازنده 5 گیگاهرتزی» را تا جای ممکن در تبلیغات خود به رخ خواهند کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لچک نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
وزرا سرخرود هم سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone