🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29556.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سربلندی شیائومی می میکس 3 در تست مقاومت بی‌رحمانه [تماشا کنید]

شیائومی پرچمدار خود یعنی می میکس 3 را تقریبا مجددا طراحی کرده است. طراحی کشویی این گوشی باعث شده تا سازندگان چینی با خیالی راحت حاشیه‌های نمایشگر را به حداقل برسانند. طراحی کشویی در گذشته ...

شیائومی پرچمدار خود یعنی می میکس 3 را تقریبا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - مجددا طراحی کرده است. طراحی کشویی این گوشی باعث شده تا سازندگان چینی با خیالی راحت حاشیه‌های نمایشگر را به حداقل برسانند. طراحی کشویی در گذشته هم مورد استفاده قرار می‌گرفت و عموما مقاومت گوشی‌ها را تا حدی کاهش می‌داد. به همین دلیل وقتی شیائومی برای طراحی پرچمدار خود از این طراحی استفاده کرد، نگرانی‌هایی در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - زمینه‌ی مقاومت را برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - طرفدارانش به وجود آورد.

اما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - JerryRigEverything یوتیوبر معروف که تست مقاومت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - گوشی‌های شناخته شده را انجام می‌دهد، این بار به سراغ شیائومی می میکس 3 رفت و این گوشی موفق شد از این تست سربلند بیرون بیاید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان

در این ویدیو شیائومی می میکس 3 زیر شکنجه‌های بی‌رحمانه‌ای قرار می‌گیرد اما به خوبی در برابرشان مقاومت می‌کند. در این ویدیو مشخص است که این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - گوشی در مقابل خراش، خم شدن و تست حرارت به خوبی عمل می‌کند.

پنل سرامیکی پشتی این گوشی در مقابل خراشیدگی مقاوم است و پایداری مطلوب‌تری نسبت به پنل‌های شیشه‌ای یا فلزی از خود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - به نمایش می‌گذارد.

اما در این بین تنها مشکلی که درباره‌ی بخش کشویی این گوشی وجود دارد مربوط به مقاومت و ضعیف بودن آن نیست، بلکه مربوط به شکافیست که باعث جمع شدن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - گرد و غبار در آن می‌شود که جلوه‌ی جالبی برای گوشی نخواهد داشت.

می میکس 3 در ارزیابی خم شدن نیز عملکرد مطلوبی داشت. البته مقداری دچار خمیدگی شد اما مثل گوشی‌های هوشمند کشویی دیگر از جمله اوپو فایند اکس نشکست. دلیل این موضوع می‌تواند به خاطر استفاده از پنل سرامیکی در می میکس 3 باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل تست مقاومت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر جوانرود استان کردستان - می میکس 3 را مشاهده نمایید:

تست مقاومت شیائومی می میکس 3

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورمزدیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** تلویزیون شیائومی L55M5-5ARU شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone