🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29557.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید ال جی G8 خبر از عدم وجود نمایشگر دوم می‌دهند [به روز رسانی: ارتباط رندرها به G8 تکذیب شد]

رندرهای جدیدی از ال جی G8 در فضای مجازی منتشر شده که شایعات مربوط به پشتیبانی این گوشی هوشمند از نمایشگر دوم را تکذیب می‌کنند. با توجه به این رندرها که ویدیو آن را می‌توانید ...

رندرهای جدیدی از ال جی G8 در فضای مجازی منتشر شده که شایعات مربوط به پشتیبانی این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی هوشمند از نمایشگر دوم را تکذیب می‌کنند.

با توجه به این رندرها که ویدیو آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - را می‌توانید در ادامه خبر مشاهده کنید، با قاطعیت می‌توان گفت ال جی G8 به هیچ عنوان یک گوشی تاشو نیست. طی ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد تلاش‌های ال جی برای عرضه گوشی تاشو طی سال 2019 صورت گرفته اما حداقل این اتفاق با عرضه G8 رخ نخواهد داد و همچنین در رندرهای این گوشی هیچ نکته خاصی که بتوان آن را به اتصال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - نمایشگر دوم ربط داد وجود ندارد.

همه چیز دیگر در مورد این گوشی نیز عادی است. ال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - جی G8 برخلاف اکثر گوشی‌های جدید کمپانی‌های بزرگ از حفره قطره‌ای شکل بالای نمایشگر بهره نبرده و در عوض یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - بریدگی نمایشگر مشابه با آیفون XS دارد. حسگر اثر انگشت آن‌ هم در پشت دستگاه قرار داشته و برخلاف پیش‌بینی‌ها، تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - این گوشی وجود ندارد.

مطابق انتظار، G8 از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد و این اتفاق در حالی رخ داده که دیگر گوشی شاخص این کمپانی یعنی ال جی V40 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - به سه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - دوربین در پشت دستگاه مجهز شده است.

به احتمال زیاد ابعاد این گوشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - ۱۵۲ در ۷۲ در ۸.۴ میلی متر خواهد بود. G8 از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ بهره می‌برد. پشتیبانی از جک هدفون ۳.۵ میلی متری، وجود یک پورت USB-C نیز از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه محسوب می‌شوند. در ضمن و با توجه به داغ شدن تب 5G انتظار می‌رود این گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 بهره برده و ممکن است به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر نیز مجهز باشد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 28 دی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - 97]

 

به روز رسانی: رئیس بخش ارتباطات جهانی ال جی در توییتر اعلام کرده که دستگاهی که در این تصاویر دیده می شود ال جی G8 تینکیو واقعی نیست. به این ترتیب احتمالاً - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - این تصاویر یا مربوط به یک نمونه آزمایشی اولیه هستند یا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کنگاور استان کردستان - به طور کامل یک گوشی دیگر ال جی را نشان می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone