🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24718.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بدافزار جوکر جیب کاربران را خالی می‌کند

بدافزار جوکر یا Bread بارها در پی شکار کاربران گوگل پلی برآمده و طی تنها ۳ سال در بیش از ۱۷۰۰ اپلیکیشن آلوده کمین کرده است. فروشگاه گوگل یکی از محبوبترین اهداف هکرها و توسعه دهندگان ...

بدافزار جوکر یا Bread بارها در پی شکار کاربران گوگل پلی برآمده و طی تنها ۳ سال در بیش از ۱۷۰۰ اپلیکیشن آلوده کمین کرده است.

فروشگاه گوگل یکی از محبوبترین اهداف هکرها و توسعه دهندگان بدافزار بوده است. این مارکت چند ماه قبل ۲۴ اپلیکیشن آلوده دیگر را شناسایی و حذف کرد که در مجموع بیش از نیم میلیون بار دانلود شده بودند. کارشناسان امنیتی گوگل پلی تا کنون با ده ها نوع بدافزار مختلف سر و کار داشته اند اما گوگل در جدیدترین گزارش خود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از بدافزار جوکر به عنوان پای ثبات تهدیدات امنیتی نام برده است.

هرچند اغلب بدافزارها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پس از شناسایی کنار گذاشته می شوند اما گروه پشت پرده Bread به صورت مداوم نسخه های جدیدی از جوکر را منتشر کرده اند. این بدافزار پس از آلوده سازی گوشی به صورت پنهانی کاربر را در سرویس های اشتراکی عضو کرده و هزینه زیادی را به وی تحمیل می کند. متاسفانه شناسایی آن هم به واسطه استفاده از تکنیک های پنهانکاری چندان ساده نیست.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

آنطور که گوگل می - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوید این گروه طی سه سال گذشته با پیاده سازی تغییرات جزیی توانسته از سد معیارهای دفاعی گوگل پلی عبور کرده و اپ های آلوده را منتشر کنند. برای مثال چند ماه قبل یک محقق امنیتی به نام Kuprins موفق به شناسایی ۲۴ اپ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آلوده به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جوکر در گوگل پلی شد.

یک ماه بعد آزمایشگاه Pradeo موج دیگری از این اپ ها را معرفی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کرد. ترند میکرو هم چند روز بعد از پیدا کردن ۲۹ اپ مشکوک خبر داد. تیم امنیتی K7، کسپرسکی، Dr.Web و غیره هم رویدادهای مشابهی را رقم زده اند. با این وجود گوگل مدعی است با بلاک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کردن ۱۷۰۰ اپ مخرب ارائه شده توسط این گروه توانسته در اغلب موارد برنامه های آلوده را قبل از دانلود توسط حتی یک کاربر شناسایی و حذف کند.

آنطور که گوگل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می گوید بدافزار جوکر پیچیدگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چندانی ندارد اما تیم توسعه برای مخفی کردن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیات خود به انواع و اقسام تکنیک های استتار متوسل می شوند. دلیل دیگر شیوع این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بدافزار پافشاری و سماجت تیم توسعه در طراحی حملات متعدد است:

در برخی موارد که در یک روز ۲۳ اپ مختلف آلوده به نسخه های مختلف بدافزار روانه فروشگاه شد.

با تمام این تفاسیر نباید از نقص های امنیتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوگل پلی چشم پوشی کرد. در بسیاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از موارد نقصی که به بدافزار اجازه راهیابی به این فروشگاه را داده روشی به نام versioning است که طی آن ابتدا نسخه ای سالم از اپ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بارگذاری می شود اما در آپدیت های بعدی بدافزار در کدهای اپلیکیشن مخفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone