🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36910.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

احتمال معرفی اسنپدراگون 850 با پشتیبانی از 5G برای کامپیوترهای ویندوزی

چیپست اسنپدراگون 845 که دو ماه از معرفی آن می گذرد هنوز به هیچ موبایلی را پیدا نکرده با این حال برخی منابع مدعی شده اند کوالکام کار روی چیپست بعدی را آغاز کرده است. ...

چیپست اسنپدراگون 845 که دو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ماه از معرفی آن می گذرد هنوز به هیچ موبایلی را پیدا نکرده با این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حال برخی منابع مدعی شده اند کوالکام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کار روی چیپست بعدی را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش PC Mag احتمالا چیپست جدید که اسنپدراگون 850 نام دارد، در سال 2018 به بازار عرضه شود اما هدف اصلی آن نه موبایل های پرچمدار بلکه کامپیوترهای مبتنی بر معماری ARM با سیستم عامل ویندوز 10 خواهد بود.

کوالکام معمولا در نام گذاری چیپست های جدید از مرتبه های 5 تایی استفاده نمی کند برای مثال در سال های اخیر شاهد معرفی تراشه های 820، 835 و 845 بوده ایم. با این حال این کمپانی برخی مواقع نسخه ای اصلاح شده از تراشه های خود را با یک یا دو رقم بالاتر عرضه می کند که از میان می توان به چیپست های 821 و 652 اشاره کرد که به ترتیب جایگزینی برای مدل های 820 و 650 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بودند.

همین مساله باعث شده که اسنپدراگون 850 در واقع نسخه بهینه شده 845 برای کامپیوترها قلمداد شود. یکی از بهنیه سازی های احتمالی اسنپدراگون 845 می تواند تعبیه مودم X50 کوالکام باشد که از قابلیت اتصال 5G پشتیبانی می کند.

ترکیب اسنپدارگون 845 و مودم X50 باعث افزایش سایز چیپست شده و امکان تعبیه آن در موبایل های هوشمند را از بین می برد، با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این حال این مساله در تبلت ها و لپ تاپ های ویندوزی مشکل خاصی به همراه ندارد.

احتمالا شبکه های 5G تا پایان سال 2018 در اختیار کاربران قرار گیرند اما عرضه موبایل های دارای این قابلیت ممکن است تا 2019 طول بکشد. از اینرو نخستین گجت های که انتظار می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رود به 5G مجهز شوند هات اسپات هایی هستند که این شبکه را در قالب وای فای به کاربران ارائه می کنند.

بنابرین توسعه یک چیپست قدرتمند بر اساس فناوری های موجود و مجهز ساختن آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مودم 5G می تواند استراتژی خوبی برای جلب مشتریان باشد. علاوه بر این چیپست مجهز به 5G می تواند کوالکام را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسبت به رقبایی از قبیل اینتل در موقعیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بهتری قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone