🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36919.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 احتمالاً ۶۸۰ هزار تومان از گلکسی اس 8 گرانتر خواهد بود

اخیراً Tech Radar گزارش داده است که گلکسی اس 9 سامسونگ در برخی از بازار‌های نواحی مختلف اروپا صد پوند (هر پوند انگلیس هم اکنون ۶۷۹۰ تومان در صرافی ها فروخته می شود) گرانتر از ...

اخیراً Tech Radar گزارش داده است که گلکسی اس 9 سامسونگ در برخی از بازار‌های نواحی مختلف اروپا صد پوند (هر پوند انگلیس هم اکنون ۶۷۹۰ تومان در صرافی ها فروخته می شود) گرانتر از مدل قبلی‌اش یعنی گلکسی اس 8 عرضه خواهد شد. بر اساس این مطلب که توسط منبعی مطلع - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در صنعت تکنولوژی انگستان مطرح شده، خریداران انگلیسی احتمالا باید انتظار داشته باشند که ارزانترین مدل گلکسی اس 9 با نرخی معادل ۷۸۹ پوند (معادل هزار و صد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و چهارده دلار یا ۵ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان) عرضه گردد که تقریباً ۱۴۰ دلار از گلکسی اس 8 گرانتر باشد.

جزییات رسمی درباره‌ی قیمت مدل گلکسی اس 9 وجود ندارد اما اگر افزایش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نرخ مشابهی هم برای این مدل به وجود آید باید انتظار داشت که این گجت با نرخ ۸۸۹ پوند (معادل هزار و دویست و پنجاه و پنچ دلار) به بازارهای بریتانیا عرضه گردد.

پیشتر شایعه شده بود شرکت کره‌ای قصد دارد قیمت خانواده‌ی پرچمداران جدید خود را تا حدی بالا ببرد که آنها را به گران ترین های سری گلکسی اس تبدیل کند.

طبق برآورد‌های یاد شده احتمالاً انگلیسی‌ها بیشترین هزینه را برای حرید پرچمداران سامسونگ پرداخت خواهند کرد چرا که پیش از این شایعاتی درباره قیمت پرچمداران سری گلکسی اس 9 سامسونگ در دیگر نقاط دنیا مطرح شده بود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که نرخ‌های بسیار پایین‌تری داشت.

بر اساس این شایعات قرار است گلکسی اس 9 با نمایشگر ۵.۸ اینچی‌اش در آمریکا به قیمت ۸۵۰ دلار عرضه شده و گلکسی اس 9 پلاس ۶.۲ اینچی نرخی معادل ۱۰۰۰ دلار داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

گمان می رود یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت دوربین های با گشودگی دهانه لنز متغیر باشد. قرار است دوربین موبایل های سری گلکسی اس 9 با میزان متغیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - f1.5 و نیز f2.4 به بازار عرضه شوند. بدین ترتیب احتمالاً این فناوری جدید موجب افزایش قیمت موبایل های مذکور شده است.

از دیگر مشخصات این دو می توان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 و نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 پلاس اشاره کرد. علی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رغم اینکه این ظرفیت نسبت به نسل پیش تغییری نداشته ولی انتظار می رود شارژدهی آنها بهبود یابد.

بر اساس اعلام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سامسونگ قرار است این دو تلفن هوشمند پرچمدار در ۶ اسفند ماه، یعنی دقیقاً یک روز پیش از شروع رویداد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone