🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36914.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دیجی کالا و فیدیبو «فیدیباکس» را معرفی کردند؛ کتابخانه رایگان دیجیتال در متروی تهران

اگر گذرتان به برخی ایستگاه‌های مترو مثل تئاتر شهر، شهرک اکباتان، میدان ولیعصر و... بیفتد با دستگاهی چسبیده به دیوار روبرو می‌شوید که روی آن نوشته‌هایی درباره داشتن کتاب رایگان حک شده است. این دستگاه‌ها ...

اگر گذرتان به برخی ایستگاه‌های مترو مثل تئاتر شهر، شهرک اکباتان، میدان ولیعصر و... بیفتد با دستگاهی چسبیده به دیوار روبرو می‌شوید که روی آن نوشته‌هایی درباره داشتن کتاب رایگان حک شده است. این دستگاه‌ها محصول جدیدیست از شرکت فیدیبو که نزدیک به یک سال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با سرمایه‌گذار اصلی خود یعنی دیجی‌کالا، توانسته اسم و رسمی در بازار کتاب‌های آنلاین پیدا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند. «فیدیباکس» نام این دستگاه‌هاست و قرار است بنا به گفته مدیرعامل این شرکت، تحولی را در حیطه کتابخوانی به وجود آورد.

صبح امروز مراسم رونمایی از فیدیباکس با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حضور شهردار تهران و «حمید محمدی»، مدیرعامل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیجی کالا و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دست‌اندرکاران فیدیبو و اهالی رسانه در ایستگاه میدان ولیعصر برگزار شد که در خلال آن، حضور مسافرین مترو نیز به چشم می‌خورد‎، مسافرینی که کنجکاوانه به سمت دستگاه می‌رفتند و با راهنمایی مجموعه فیدیبو، از نحوه عملکرد فیدیباکس مطلع می‌شدند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
شهردار تهران و مدیرعامل فیدیبو در مراسم رونمایی از فیدیباکس

فیدیباکس با استفاده از موبایل و ارائه یک کد QR، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به مدت یک ساعت به موبایل شما اجازه می‌دهد تا به شکل رایگان از این نرم‌افزار استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که لازم نیست حتما کنار دستگاه حضور داشته باشید و تا یک ساعت به هرکجا بروید دسترسی رایگان خود را خواهید داشت.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
با اسکن کردن کد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - QR مختص شما در محیط برنامه توسط فیدیباکس، مجوز دسترسی یک ساعت استفاده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رایگان از کتابخانه مترو فیدیبو به کاربر داده می‌شود.

«مجید قاسمی»، مدیرعامل فیدیبو آینده دنیای کتاب و نشر را دستگاه فیدیباکس می‌نامد و تاکید می‌کند که چنین سیستمی برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اولین بار در دنیا اتفاق می‌افتد. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«نزدیک ترین سیستم شبیه به فیدیباکس در متروی شهر نیویورک است که با چسباندن 20 کد QR مردم می‌توانند نسخه Sample (چند صفحه اول) یک کتاب الکترونیکی را دانلود کنند. سیستم فیدیباکس در دنیا مانند ندارد و ما از همین امروز که روز اول ارائه آن است دو پیشنهاد از دو کشور خارجی برای راه‌اندازی چنین سیستمی در آن کشورها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داشتیم.»

قاسمی فاز اول فیدیباکس را درون ایستگاه‌های مترو معرفی می‌کند و معتقد است در گام‌های بعدی این دستگاه‌ها به مراکز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روی سطح خیابان وارد می‌شوند؛ مراکزی که به گفته او بیشترین اوقات مردم در آنجا هدر می‌رود هدف اصلی فاز بعدی فیدیباکس است:

«مکان‌هایی مانند مطب دکترها و بیمارستان‌ها، کافه‌ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و مراکز عمومی بیشترین جاهایی هستند که وقت باارزش مردم به واقع در آنجا هدر می‌رود و فیدیباکس می‌تواند با ارائه کتاب‌های خود به صورت رایگان این خلا را پر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند. کتابخانه مترو فیدیباکس تا به امروز مجوز 8000 کتاب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از آرشیو کامل فیدیبو را از سوی ناشرین دریافت کرده که در روز اول آن بیش از 1000 جلد از این تعداد در دسترس مسافرین قرار دارد.»

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
بعد از تمام شدن مهلت یک ساعته، کتاب دانلود شده در کتابخانه شما آیکون فیدیباکس را دریافت می‌کند که می‌توانید یا دوباره توسط فیدیباکس مجوز یک ساعته بگیرید و یا کتاب را 20 درصد تخفیف خریداری کنید و خیال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خودتان را راحت کنید.

مدیرعامل فیدیبو این اتفاق را رخدادی خوش‌یمن برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ادامه راه ارتباط استارتاپ‌های بخش خصوصی با سازمان‌های دولتی می‌داند و معتقد است که شهرداری و شرکت مترو شهر تهران تا به امروز حمایت خوبی از آنها کرده است. او خبر از قول‌های مساعدی که مسئولان درباره - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بنرها و تبلیغات محیطی مترو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به آنها داده می‌گوید و آینده فیدیباکس را در متروی شهرهای دیگر مثل مشهد متصور می‌شود. مدیرعامل فیدیبو به دیجیاتو می‌گوید:

«همه‌چیز درباره آینده کار فیدیباکس به استقبال مردم بر‌می‌گردد ولی اعتقاد دارم که این دستگاه آینده تبلیغات بازار ناشرین و کتاب است. قصد داریم در آینده طرح‌های جالبی پیاده کنیم، به عنوان مثال کتاب‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قابل دسترسی در فیدیباکس هرازچندگاهی به مناسبت‌های مختلف تغییر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پیدا می‌کند و به صورت پکیج‌های مختلف در می‌آید. مثلا یک ماه کتاب ناشر X روی کتابخانه قرار می‌گیرد و یا کتاب‌های ژانر و یا نویسنده‌ای خاص در مدت زمانی مشخص روی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کتابخانه مخصوص فیدیباکس قرار می‌گیرد.»

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا که سرمایه‌گذار اصلی فیدیبو نیز به شمار می‌رود، در مراسم رونمایی حضور یافت.

مجید قاسمی باور دارد که سهم کتاب و کتابخوانی در ایران درجایگاه مناسبی قرار ندارد و این قبیل اتفاقات می‌تواند قشرهای گوناگون مردم و از همه مهم‌تر افراد غرق شده در دنیای تکنولوژی را وارد حیطه کتابخوانی کند. او همچنین نوید واردات محصولاتی چون کتابخوان های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را توسط این سازمان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به همکاری دیجی کالا به کاربران می دهد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فیدیباکس فعلا در 22 ایستگاه مترو شهر تهران راه‌اندازی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone