🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36909.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ برای راه اندازی اولیه گلکسی S9 از دستیار بیکسبی کمک می گیرد

طبق شواهدی که توسط اعضای انجمن های XDA بدست آمده، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از دستیار هوشمند بیکسبی برای راهنمایی کاربران در راه اندازی اولیه دیوایس های گلکسی S9 و S9 پلاس ...

طبق شواهدی که توسط اعضای انجمن های XDA بدست آمده، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از دستیار هوشمند بیکسبی برای راهنمایی کاربران در راه اندازی اولیه دیوایس های گلکسی S9 و S9 پلاس کمک بگیرد.

ظاهرا یک سری کد پنهان در آخرین بیلدهای اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ باعث کشف این موضوع شده است. به عبارت دقیق تر، کاربران انجمن های گفتگوی XDA با دستیابی به فایل نصبی SetupWizard توانسته اند که به این موضوع پی ببرند.

از آنجا که راه اندازی اولیه موبایل های سامسونگ در مقایسه با دیوایس هایی مثل پیکسل خیلی سر راست و آسان نیست، احتمالا بهره گیری از راهنمایی های صوتی بیکسبی بتواند راهکار موثری برای تسهیل این کار باشد.

به عنوان مثال احتمال دارد که بتوانید در عوض تایپ کردن پاسخ، به راحتی و از طریق دستورات صوتی مراحل راه اندازی اولیه را تا پایان پیش ببرید. البته باید توجه داشته باشید که منشأ شواهد بدست آمده توسط کاربران XDA صرفا یک بیلد بتا از اندروید اوریو برای موبایل گلکسی نوت ۸ بوده و امکان دارد که شرایط برای گلکسی S9 متفاوت باشد.

با این وجود، تلاش های سامسونگ نشان دهنده آنند که غول کره ای طی مدتی که از انتشار دستیار بیکسبی گذشته ترفندهای جدیدی فرا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - گرفته که احتمالا چشمه ای از آن ها را در پرچمداران آینده اش به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلیاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
بچه‌های شرکت تعمیرچی شعبه پارس آباد واقعا خوب کار می‌کنن. تلویزیون منو همینجا درست کردن و خیلی خوب شد، هر چند که اولش خیلی خراب بود. از خدماتی که در منزل من ارائه دادند راضیم. ممنون از شرکت تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone