🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36898.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اعلان‌های تبلیغاتی اسنپ باعث «تعلیق موقتی» این سرویس از کافه بازار شد

بعد از حذف شدن نسخه رانندگان سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ از کافه بازار، از ساعاتی پیش نسخه اصلی این برنامه هم از این مارکت اندرویدی حذف شده است. کابران هنگام باز کردن ...

بعد از حذف شدن نسخه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رانندگان سامانه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هوشمند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حمل و نقل آنلاین اسنپ از کافه بازار، از ساعاتی پیش نسخه اصلی این برنامه هم از این مارکت اندرویدی حذف شده است. کابران هنگام باز کردن صفحه اسنپ در این سامانه با خطا روبرو می شوند و دلیل حذف آن را نقض قوانین کافه بازار در حوزه تبلیغات می بینند. هرچند به نظر می‌رسد این تعلیق موقتی بوده و با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیگیری‌های دیجیاتو مشخص شد که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این برنامه تا ساعاتی دیگر به این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مارکت اندرویدی بازخواهد گشت.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«امیر حقیقت» مدیر روابط عمومی کافه بازار در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خاطرنشان می‌کند که نوتیفیکشن‌های این برنامه دلیل حذف اسنپ بوده و آنها قوانین انتشار اپلیکیشن در کافه بازار را نقض کرده‌اند. او به این بند از قوانین کافه بازار اشاره می‌کند:

«در کافه‌بازار برنامه‌ها نباید از اعلان‌ها (Notification) برای ارسال تبلیغات استفاده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنند. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اعلان‌ها می‌توانند برای اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با کارکرد برنامه مانند به‌روز‌رسانی‌ و امکانات جدید آن استفاده شود. استفاده از اعلان‌های چسبان (Ongoing) نیز جز در مواقعی که برنامه برای عملکرد صحیح به آن نیاز داشته باشد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خلاف - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قوانین است.»

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
قوانین کافه بازار برای انتشار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن ها در این مارکت اندرویدی به موارد متعددی از جمله نحوه اعلان‌ها اشاره داشته است.

حقیقت خبر از حل شدن مشکلات بین اسنپ و کافه‌بازار می‌دهد و به دیجیاتو می‌گوید که مقدمات برگشت اسنپ به کافه‌بازار در حال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انجام است و این حذف را یک «تعلیق موقتی» می‌خواند. بر اساس گفته‌های امیر حقیقت، کافه‌بازار تا ساعاتی دیگر این برنامه را به مارکت اندرویدی خود بازخواهد گرداند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گفتنیست برنامه اسنپ که پیش‌تر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به همراه چند برنامه ایرانی دیگر از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل‌پلی حذف شده بودند نیز به تازگی در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این مارکت اندرویدی در دسترس قرار گرفته و همانطور که در تصویر فوق می‌بینید قابل نصب است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone