🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36901.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سازندگان Turing Phone ورشکست شدند

به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی Turing Robotics اخیراً درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است، آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. اکنون پس از رسانه‌ ای شدن آخرین قرارداد یک میلیارد دلاری این شرکت با یک کمپانی دولتی ...

به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی Turing Robotics اخیراً درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است، آخرین نفس‌هایش را می‌کشد. اکنون پس از رسانه‌ ای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدن آخرین قرارداد یک میلیارد دلاری این شرکت با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک کمپانی دولتی چینی به نام Potevio برای پخش محصولاتش در بزرگترین بازار تلفن‌های هوشمند دنیا، Turing Robotics Industries اعلام ورشکستگی کرده است.

یک روزنامه‌ی فنلاندی گزارش می‌دهد که طلبکارانی که از سال گذشته به دنبال وصول طلب‌های خود بوده‌اند اکنون دارایی‌های منقول متعلق بدین شرکت را تصاحب کرده‌اند.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستانهرچند هنوز بسیاری از کاربرانی که موبایل‌های Turing Phone را خریدرای کرده‌اند، امید دارند که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - TRI به عهد خود وفا کرده و تلفن‌های هوشمندش را برایشان بفرستد اما احتمالاً مشکلات - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - مالی این شرکت از چنین اتفاقی جلوگیری خواهد کرد.

سیل جایو مدیرعامل این کمپانی در بیانیه‌ای رسمی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاربران اطمینان خاطر داد که خریداران تلفن‌های هوشمند این شرکت بالاخره گجت‌هایشان را دریافت خواهند کرد. همچنین وی خاطر نشان کرده که در هفته‌های آینده برنامه‌های آتی کمپانی یاد شده به اطلاع عموم خواهد رسید.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستاندو سال پیش همین شخص در مراسم معرفی همین محصول  گفته بود که گروهش موبایلی عالی را ساخته و اگر کاربران ارزش آن را درک کنند، بسیار موفق خواهد بود.

Turing Phone در زمان معرفی خود چشم همگان به خود جلب کرده بود و حتی بسیاری اعتقاد داشتند که تلفن هوشمند یاد شده ایمن‌ترین موبایل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - جهان خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستاندر آن زمان TRI به دلیل نگرانی‌های امنیتی تصمیم گرفت از اندروید 5.0 استفاده نکرده و در عوض سیستم عامل Sailfish را روی موبایلش نصب کند که توسط مهندسان سابق نوکیا و زیر پرچم شرکتی به نام Jolla توسعه یافته بود.

پیش خرید این محصول حداقل ۶۱۰ دلار برای خریداران هزینه برده بود حتی برخی کاربران برای استفاده از مشخصات و حافظه‌های بیشتر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - مجبور شده بودند که مبالغ بالاتری نیز برای خرید این محصول بپردازند اما اکنون معلوم نیست برای این مبالغ چه اتفاقی خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone