🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36899.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تغییر نام پرچمدارهای سامسونگ به سری گلکسی X

کمپانی سامسونگ از سال 2010 همیشه از پیشوند گلکسی S برای نام گذاری پرچمدارهای خود استفاده کرده، حالا اما برخی منابع کره ای مدعی شده اند که این کمپانی از سال آینده این روش نامگذاری ...

کمپانی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ از سال 2010 همیشه از پیشوند گلکسی S برای نام گذاری پرچمدارهای خود استفاده کرده، حالا اما برخی منابع کره ای مدعی شده اند که این کمپانی از سال آینده این روش نامگذاری را کنار خواهد گذاشت.

بر این اساس گلکسی S9 که قرار است ششم اسفندماه و یک روز پیش از کنگره جهانی موبایل معرفی شود، آخرین موبایلی است که از این شیوه نام گذاری بهره می برد. این منبع مدعی شده نسل دهم این خانواده که باید در حالت عادی گلکسی S10 نام داشته باشد، در طرح جدید گلکسی X نامیده می شود.

اگرچه برخی ممکن است مدعی پیروی این کمپانی از اپل شوند اما باید توجه داشته باشیم که با دو رقمی شدن پرچمدارهای سری S تلفظ نام آنها رفته رفته سخت می شد، برای مثال چند سال دیگر باید آنها را گلکسی S15 پلاس می خواندیم که چندان زیبا و روان به نظر نمی رسد.تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که اگر دلیل سامسونگ برای تغییر پیشوند سری S تلفظ راحت آنها است، پس باید همین رویکرد را مورد سری نوت نیز در پیش بگیرد. به هرحال ممکن است نامگذاری پرچمدار بزرگترین رقیب این کمپانی با عنوان آیفون X هم در این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زمینه بی تاثیر نبوده باشد.

یکی از نکات عجیب این نام گذاری این است که در رسانه ها از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عنوان گلکسی X برای اشاره به موبایل تاشوی سامسونگ استفاده می شود، با این حال موبایل های مذکور قرار است در تعداد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محدودی تولید شوند و تا رسیدن به نقطه بلوغ و جلب نظر خریداران فاصله زیادی دارند .

تغییر نام یک سری خاص از اسمارت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فون ها بی سابقه نیست - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و پیش از این گوگل پیشوند موبایل های خود را از نکسوس به پیکسل تغییر داد، هرچند دلیل اصلی آن تغییر رویکرد این کمپانی از تولید موبایل های میان رده به پرچمدار بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone