🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36895.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کلان شهر تمدن مایا به کمک فناوری لیدار در جنگل های گواتمالا کشف شد

منطقه بسیار بزرگی از کلان شهر تمدن مایا، قوم سرخ پوستی که در جنوب مکزیک و شمال آمریکای مرکزی ساکن بوده اند، در جنگل ها و خاک هایی که در قرن های اخیر بخش هایی ...

منطقه بسیار بزرگی از کلان شهر تمدن مایا، قوم سرخ پوستی که در جنوب مکزیک و شمال آمریکای مرکزی ساکن بوده اند، در جنگل ها و خاک هایی که در قرن های اخیر بخش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هایی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جنگل های گواتمالا (کشوری در آمریکای مرکزی) را پوشانده اند، مدفون شده. اخیراً به لطف فناوری لیدار این کلان شهر پیشتر گم شده کشف شده است.

لیدار یک فناوری‌ سنجش از راه دور است که از طریق تاباندن نورهای لیزری به هدف و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تجزیه و تحلیل نور منعکس‌شده، فاصله‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می تواند مطالعه مکان ها را بدون ایجاد خرابی یا تغییر در آنها فراهم کند.

در این پژوهش 60 هزار سازه کشف شده

موسسه پاگونام که در زمینه حفظ میراث تاریخی فعالیت می - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کند، با استفاده از تکنولوژی لیدار و اسکن کردن جنگل های گواتمالا موفق شده 60 هزار سازه که قبلاً ناشناخته بوده را بدون قطع کردن حتی یک گیاه کشف کند. این کشف در نهایت موجب شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بسیاری از تفکراتی که در مورد این تمدن قدیمی داشتیم، تغییر کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در حالی که پیش از این جمعیت تمدن مایا در شهر بزرگشان حدود 5 میلیون نفر تخمین زده می شد، اکنون مشخص شده که این تعداد احتمالاً بین 10 تا 15 میلیون نفر بوده. این تخمین جمعیت بر اساس کشف خانه ها، اهرام، بزرگراه ها و سایر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مکان ها انجام شده است.

جمعیت کلان شهر تمدن مایا بین 10 تا 15 میلیون نفر تخمین زده شده

جالب تر اینکه این بزرگراه ها در حالی در این تمدن وجود داشته اند که مایایی ها اساساً از چرخ یا ریل برای بارکشی توسط چهارپایان استفاده نمی کردند و به این ترتیب به نظر می رسد آنها از یک نیروی کار سازمان یافته بهره می برده اند.

بخش هایی از این شهر از طریق جاده هایی پهن به هم متصل شده اند، به نظر می رسد، ساکنین این تمدن به طور منظم با هم در ارتباط بوده اند و احتمالاً مسیرهای ویژه ای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای نقل و انتقال به منظور تجارت بین شهرها را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ساخته بودند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

همچنین به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گفته گروه باستان شناسان این پژوهش، بر اساس قلعه ها و استحکاماتی که در خرابه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های این شهر کشف شده، به نظر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می رسد جنگ تنها دلیلی نبوده که منجر به نابودی این تمدن شده است.

این کشف، اولین فاز اجرایی از پژوهش های موسسه پاگونام بوده، موسسه یاد شده در آینده قصد دارد با استفاده از لیدار نقشه بیش از 8 هزار کیلومتر مربع از مناطق پایین دست گواتمالا را تهیه نماید. لذا انتظار داریم در آینده خبرهای بیشتری در مورد اکتشافات مرتبط با تمدن مایا بشنویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone