🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36905.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چگونه تصاویر را در فتوشاپ برش بزنیم؟

گاهی یک عکس با ترکیب بندی نادرست را می توان با ابزار Crop فتوشاپ به راحتی اصلاح کرد. در ظاهر ابزار ساده ای به نظر می رسد، اما ترفندهایی هستند که بد نیست پیش از ...

گاهی یک عکس با ترکیب بندی نادرست را می توان با ابزار Crop فتوشاپ به راحتی اصلاح کرد. در ظاهر ابزار ساده ای به نظر می رسد، اما ترفندهایی هستند که بد نیست پیش از استفاده از این ابزار به آن ها مسلط شوید.

در ادامه سری مطالب آموزش فتوشاپ امروز به سراغ تکنیک های برش زنی در فتوشاپ رفته ایم تا با آن ها ضمن یادگیری برش درست و اصولی، تنظیم فریم در جای مناسب، فوکوس روی اشیاء درست و تغییر پرسپکتیو یک منظره را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم به خوبی فرا بگیرید.

توجه داشته باشید که این آموزش بر اساس نسخه ۲۰۱۸ اپلیکیشن فتوشاپ CC تهیه شده است.

چگونه در فتوشاپ یک برش ساده بزنیم؟

ابزار Crop در فتوشاپ سی سی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۲۰۱۸ ضمن حفظ قابلیت های قدیمی، تنظیمات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. اما وظیفه اصلی این ابزار همچنان تغییر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ابعاد تصاویر است که می توانید در سه مرحله آن را انجام بدهید:

۱. ابزار Crop را از تولبار فتوشاپ انتخاب کنید یا این که به سادگی دکمه C را بزنید. حالا می توانید خطوط برش را در چهار گوشه تصویرتان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشاهده کنید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

۲. با کشیدن خطوط برش به داخل، می توانید تصویر را در کادر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دلخواه برش بزنید. همچنین برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تسلط بیشتر بر برش، می توانید روی نوار کنترل از گزینه Crop Options هم استفاده نمایید.

۳. پس از تعیین کادر کافیست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دکمه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Enter - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را بزنید تا برش شما تکمیل شود.

نکته: در نوار تنظیمات، گزینه ای به نام Delete cropped pixels وجود دارد که می تواند تمام پیکسل هایی که از محل برش خارج هستند را برایتان پاک کند. با این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار پیکسل ها به طور کامل از بین رفته و در تنظیمات بعدی دیگر در دسترس نخواهند بود.

بنابراین حواس تان باشد که اگر برای ویرایش های بعدی به پیکسل های خارج از محل برش نیاز داشتید این گزینه را فعال نکنید.

چگونه تصاویر را به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمک ابزار Content-Aware صاف کنیم؟

گاهی اوقات بخش هایی از کادر یک عکس خالی می مانند. به لطف ابزار Content-Aware می توانید این فضاهای خالی را پر کرده یا ابعاد تصویر را به بزرگ تر از حد عادی خود برسانید.

۱. ابزار Crop و سپس از تنظیمات برش زنی Content Aware را انتخاب کنید.

۲. از دسته های گوشه های تصویر برای صاف کردن، چرخاندن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا بزرگ کردن تصاویر استفاده نمایید و سپس روی چکمارک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سمت راست کلیک کنید تا تغییرات ثبت بشوند. فتوشاپ به طور هوشمندانه، بخش هایی که خالی مانده را برایتان پر می کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

چگونه دو عکس را با برش همزمان، هم اندازه کنیم؟

فتوشاپ قابلیت فوق العاده کارآمدی در اختیارتان قرار داده تا بتوانید دو عکس با نسبت تصویر متفاوت را کنار هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گذاشته و به یک اندازه درآورید. این روش به میزان قابل توجهی نسبت به مقایسه سایز دو عکس با هم سریع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر و راحت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

۱. دو عکس را باز کرده و کنار هم بگذارید، و به میزان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برابر روی هر دو زوم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنید. در این مثال، عکس سمت چپ را هدف قرار می دهیم.

۲. ابزار Crop را انتخاب کنید. حالا از لیست زیر Width - Height - Resolution گزینه Front Image را برگزینید. با این کار عرض و ارتفاع و رزولوشن تصویر در نوار تنظیمات پدیدار می شود.

۳. بعد از این کار، روی تصویر دوم (سمت راست) کلیک کرده و در ابعاد دلخواه آن را برش بزنید. حالا هر دو عکس شما کاملا هم اندازه یکدیگر می شوند.

آیا ترفندهایی که در این مطلب عنوان شد را بلد بودید؟ اگر خودتان هم ترفندهایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای برش زدن تصاویر در فتوشاپ می شناسید از شما دعوت می کنیم که آن ها را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone