🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36913.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی S9 احتمالا از سنسور IMX345 سونی بهره می برد

سامسونگ برای بهبود قابلیت های تصویربرداری پرچمدارهای جدید خود تدابیر خاصی را در نظر گرفته است و چندی پیش نام تجاری «The Camera Reimagined» را به ثبت رساند که نشان دهنده بروزرسانی گسترده دوربین ها بود. ...

سامسونگ برای بهبود قابلیت های تصویربرداری پرچمدارهای جدید خود تدابیر خاصی را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته است و چندی پیش نام تجاری «The Camera Reimagined» را به ثبت رساند که نشان دهنده بروزرسانی گسترده دوربین ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد گلسی S9 برخوردار بودن از لنزی با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گشودگی دیافراگم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - متغیر است و حالا خبرهایی از مدل سنسور به کار رفته در دوربین این اسمارت فون منتشر شده است.

اکانت کاربری mmddj_china@ که سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ دارد، مدعی شده که حسگر تعبیه شده در گلکسی S9 سونی IMX345 خواهد بود که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 1/2.55 اینچی است و اندازه‌ای مشابه سنسور مورد استفاده در گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 دارد.

کمپانی ژاپنی هنوز این سنسور را به صورت رسمی معرفی نکرده و ممکن است ششم اسفندماه و همزمان با محصولات جدید سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه آن ارائه شود.تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر اطلاعات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منتشر شده در سایت سامسونگ حاکی از این است که سنسور 12 مگاپیکسلی گلکسی S9 بسیار سریع بوده و توانایی ثبت تصاویر با نرخ 480 - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فریم بر ثانیه را دارد.

گشودگی دهانه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لنز این موبایل نیز بین F1.5 یا F2.4 متغیر است که امکان تنظیم میزان نور دریافتی حسگر را فراهم می کند. البته این تکنولوژی چندان انقلابی هم نیست و سامسونگ پیشتر با موبایل 3 هزار دلاری خود، آن را در اختیار مشتریان چینی قرار داده است.

هر چه گشودگی دهانه لنز بازتر باشد (یا به عبارتی عدد F پایین تر)، میزان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نور بیشتری به حسگر می رسد و بدین ترتیب کیفیت عکس برداری در نور کم بهبود می یابد.

دو پرچمدار آتی کمپانی کره ای از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برند که فوکوس خودکار و امکان شناسایی عنبیه چشم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را نیز با خود به همراه دارند. همچنین ادعا شده که دوربین سلفی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موبایل های مذکور از قابلیت ضبط ویدیو های صحنه آهسته نیز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone