🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36921.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیفون های ۲۰۱۸ احتمالا صرفا با چیپست های اینتل عرضه می شوند

از زمانی که آیفون 7 تولید شد اپل سفارش خرید چیپ های مورد نیاز برای استفاده در موبایل هایش را به صورت مشترک به کوالکام و اینتل داد. حالا اما موسسه KGI پیش بینی کرده ...

از زمانی که آیفون 7 تولید شد اپل سفارش خرید چیپ های مورد نیاز برای استفاده در موبایل هایش را به صورت مشترک به کوالکام و اینتل داد. حالا اما موسسه KGI پیش بینی کرده که شرکت کالیفرنیایی برای آیفون های ۲۰۱۸ احتمالا صرفا با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اینتل به توافق می رسد و قرارداد خود را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به صورت انحصاری با این شرکت به امضا می رساند.

البته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روشن است که دعواهای حقوقی ادامه دار اپل با کوالکام هم در این مساله نقش داشته است و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طبق اعلام تحلیلگران KGI ظاهرا حتی در نبود این شرکت هم اینتل می تواند خواسته های تکنولوژیکی اپل را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تامین نموده و چیپ های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خود را با قیمت رقابتی در  اختیار آن قرار دهد.

در ماه نوامبر این موسسه تحقیقاتی اعلام کرده بود که اپل با فراهم نمودن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی از چیپست های ۴ در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۴ مایمو سرعت انتقال دیتای موبایل هایش در شبکه های LTE را به میزان چشمگیری بهبود می دهد. درآن زمان مینگ چی کو باور داشت که اپل سی درصد از سفارشات خود را به کوالکام خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حالا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما او مدعی شده که کوالکام سهمی از سفارش های اپل در سال ۲۰۱۸ ندارد. با این حال اما KGI حضور این کمپانی را در زنجیره تامین اپل به کلی مردود ندانسته و احتمال داده که در صورت توافق این دو شرکت در دعواهای حقوقی شان چنین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اتفاقی رخ خواهد داد.

این موسسه تحقیقاتی همچنین پیش بینی کرده که اینتل احتمالا مانند کوالکام آمادگی لازم برای اتصال به شبکه 5G را  نخواهد داشت که این مساله می تواند اپل را تحت فشار قرار دهد. یکبار دیگر KGI اظهار داشته که چیپ های اینتل پیشتیبانی همزمان از دو سیم کارت (صرفا در وضعیت استندبای، یعنی وقتی کاربر هیچکدام از سیم کارت ها رو مورد استفاده قرار نمی دهد هر دو فعال هستند اما به محض اینکه یکی از آنها را به کار می برد دیگری غیرفعال می شود). با این حال اما هیچ ادعای مستقیمی وجود ندارد که اپل آیفونی با دو درگاه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سیم کارت فیزیکی بسازد.

در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گذشته بنچمارک های مربوط به مدل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های مختلف آیفون حکایت از برتری عملکرد مدل های بهره مند از چیپست های کوالکام نسبت به انواع مجهز به تراشه های اینتل داشت. حالا اما اگر اپل با اینتل برسر تامین این قطعات به توافق برسد این دوگانگی هم از بین می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone