🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36922.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کازو هیرای پیش از کناره گیری از مدیریت، درباره هویت از دست رفته سونی می گوید

چند روز پیش اعلام شد که «کازو هیرای»، پس از یک دوره 6 ساله، در اول آوریل سال جاری از سمت مدیر عاملی کنار خواهد رفت و به جای او «کنیچیرو یوشیدا»، مدیر ارشد امور ...

چند روز پیش اعلام شد که «کازو هیرای»، پس از یک دوره 6 ساله، در اول آوریل سال جاری از سمت مدیر عاملی کنار خواهد رفت و به جای او «کنیچیرو یوشیدا»، مدیر ارشد امور مالی فعلی سونی مدیر عاملی این کمپانی را به دست خواهد گرفت. در پی این تغییر، هیرای از DNA از دست رفته سونی سخن گفته است.

هیرای در مصاحبه ای که با رسانه خبری CNBC داشته گفته که ما (سونی) می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهیم مردم را شگفت زده کنیم. او در ادامه افزوده:

«این همان DNA (هویت) از دست رفته سونی است و من تصور می کنم ما آن را در جایی در طول مسیرمان [آن را] - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - دست داده ایم، زیرا تصمیم گرفتیم در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - پی قابلیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - ها و کارکردهای قیمت در رقابت باشیم».

او معتقد است که رقابت قیمت کاری است که سایرین انجام می دهند ولی سونی نباید این کار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - را بکند. هیرای عقیده دارد که سونی به تولید محصولاتی شناخته می شود که افراد را شگفت زده می کند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

او پیش از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - این که در سال 2012 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - سمت مدیر عاملی این کمپانی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - ژاپنی را به عهده بگیرد، در گروه های موسیقی و سرگرمی های سونی فعالیت کرده بود. در آن زمان هیرای وظیفه داشت که پس از عقب افتادن این کمپانی در بازار رقابت محصولات الکترونیک از اپل و برخی رقبای آسیایی مطرح، سونی را به مسیر رقابت باز گرداند.

در دوره فعالیت این مدیر، سونی کارکردهای بخش کنسول بازی پلی استیشن را گسترش داد و به سمت اشتراک های کاربران تغییر مسیر داد. کازو هیرای در ادامه در مورد دلیل علاقه خود برای استخدام در بخش موسیقی سونی در سال 1984 می گوید:

«من می خواستم بخشی از کسب و کاری باشم که آن شگفت زدگی را از طریق موسیقی در آن زمان فراهم می کرد و [این موضوع] از آن زمان تا کنون به من انگیزه داده است».

به این ترتیب بر اساس گفته های هیرای به نظر می رسد، کمپانی مطرح سونی که روزی به نوآوری هایش مشهور بود، قصد دارد بیش از اینکه روی رقابت قیمت با سایر رقبا تمرکز کند، بر توسعه و تولید محصولات نوآورانه مبتنی بر هویت اصلی این کمپانی متمرکز گردد. شاید این مسئله موجب شود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - در آینده شاهد محصولاتی خاص تر ولی در عین حال گران قیمت تر از سونی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone