🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36920.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای منتسب به قاب هواوی پی 20 خبر از دوربین اصلی سه گانه می دهند

به تازگی رندرهایی منتسب به قاب های موبایل پرچمدار آتی هواوی، پی 20 منتشر شده که این بار هم گمانه زنی هایی در مورد دوربین اصلی سه گانه آن را مطرح می کنند. در بین ...

به تازگی رندرهایی منتسب به قاب های موبایل پرچمدار آتی هواوی، پی 20 منتشر شده که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این بار هم گمانه زنی هایی در مورد دوربین اصلی سه گانه آن را مطرح می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کنند.

در بین تصاویر نکته عجیب این است که در یکی از آنها دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد. به همین دلیل به طور قطع نمی توان گفت که این موبایل از چند دوربین اصلی بهره می برد. البته این مسئله، گمانه زنی ها در مورد عرضه یک نسخه پلاس را نیز تقویت می کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به این صورت که نسخه معمول از دوربین دوگانه بهره مند باشد و البته حاشیه های بالا و پایین نمایشگر آن نیز پهن تر باشد. نمونه دیگر نیز مدل پلاس است که حاشیه های بالا و پایین نمایشگر کمتری دارد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و از دوربین سه گانه بهره می برد. البته شاید هم مدل بهره مند از دوربین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اصلی دوگانه مربوط به پی 20 لایت باشد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که احتمالاً از سخت افزار ضعیف تری بهره می برد.

نمونه ای که از 3 لنز بهره می برد، با فلش دوگانه همراه شده. این مدل همچنین دارای دوربین دوگانه جلویی است. تصاویر یاد شده همچنین نشان می دهند که تلفن هوشمند مذکور دارای نمایشگر لبه به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - لبه بوده و حاشیه بالا و پایین نمایشگر  آن نیز بسیار باریک است. البته به نظر می رسد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حاشیه پایینی به اندازه ای است که جا برای کلید هوم دارای حسگر اثر انگشت فراهم شده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

احتمال می رود دوربین های موبایل های سری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 20 هواوی توسط لایکا طراحی و ساخته شوند. هنوز مشخص نیست که این دوربین های چندگانه چگونه کار می کنند. شاید مشابه با موبایل های پرچمدار فعلی پی 10 یکی از دوربین ها به ثبت تصاویر سیاه و سفید تخصیص داده شود.

کمپانی هواوی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به طور رسمی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده که قصد دارد در 7 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فروردین ماه از موبایل های خانواده پی 20 رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone