🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36890.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اندروید اوریو برای اکسپریا اکس و اکس کامپکت منتشر شد

با وجود اینکه هنوز خیلی از دیوایس های اندرویدی به اندروید اوریو بروزرسانی نشده اند ولی سونی عملکرد بسیار خوبی در آپدیت موبایل هایش به اندروید 8.0 به نمایش گذاشته است. بعد از انتشار این ...

با وجود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اینکه هنوز خیلی از دیوایس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های اندرویدی به اندروید اوریو بروزرسانی نشده اند ولی سونی عملکرد بسیار خوبی در آپدیت موبایل هایش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به اندروید 8.0 به نمایش گذاشته است. بعد از انتشار این نسخه از اندروید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای اکس زد (XZ) و اکس زد - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - وان (XZ1) ژاپنی ها اندروید اوریو را به اکسپریا اکس (X) و اکس کامپکت (X Compact) هم آوردند.

ساعاتی پیش فریمور جدید 34.4.0.364 منتشر شد و کسانی که میان رده های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اکسپریا اکس و اکس کامپکت را دارند می توانند با دانلود آن سیستم عامل موبایل شان را به اندروید اوریو آپدیت کنند. همچنین در این بروزرسانی بعضی مشکلات امنیتی رفع شده است و با ویژگی های جدید دوربین، اگر هنگام حرکت عکس بگیرید تیرگی اشیا به حداقل می رسد.

انتشار اندروید اوریو برای اکسپریا اکس و اکس کامپکت، لیست موبایل هایی که سونی وعده داده بود اندروید 8 را دریافت می کنند به رقم چهار می رساند:

  • Xperia XA1
  • Xperia XA1 Plus / Dual Sim
  • Xperia XA1 Ultra / Dual Sim
  • Xperia X Dual Sim

سونی برنامه دارد تا اندروید اوریو را به پروژکتور Xperia Touch نیز بیاورد. بد نیست بدانید در حالی که اندروید اوریو سال گذشته انتشار یافت ولی گزارشات نشان می دهند که 0.7 درصد از دیوایس های اندرویدی فعال بازار به این نسخه مجهز شده اند. هنوز اندروید 6 با حدود 30 درصد محبوب ترین اندروید بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone