🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23445.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

افزایش قابل توجه هزینه رجیستری گوشی مسافری با اعمال قوانین جدید گمرکی

با برداشته شدن معافیت ۸۰ دلاری واردات مسافری گوشی، اعمال نرخ ارز بر اساس سامانه سنا برای محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و همچنین افزایش عوارض ورودی گوشی مسافری به ۲۶ درصد، از صبح امروز ...

با برداشته شدن معافیت ۸۰ دلاری واردات مسافری گوشی، اعمال نرخ ارز بر اساس سامانه سنا برای محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و همچنین افزایش عوارض ورودی گوشی مسافری به ۲۶ درصد، از صبح امروز نرخ‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - رجیستری گوشی‌هایی که از طریق مسافران واقعی رجیستر می‌شوند افزایشی قابل توجه داشته است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان  استان خراسان

دولت با این سه تصمیم جدید می‌خواهد موبایل‌های مسافری را کاملاً بی‌صرفه کند؛ تا جایی که قیمت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - تمام شده‌ی یک موبایل مسافری از موبایلی که توسط واردکننده به کشور آمده، بیشتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - باشد:

  • افزایش تعرفه واردات موبایل مسافری به ۲۶ درصد
  • حذف معافیت ۸۰ دلاری
  • محاسبه نرخ موبایل بر اساس نرخ سامانه سنا، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - به جای محاسبه بر اساس نرخ رسمی (۴۲۰۰ تومانی)

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان  استان خراسان

«مهدی محبی» رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو دلیل اعمال طرح‌های جدید را در ساماندهی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - بازار موبایل می‌داند و می‌گوید: «دولت باید به حق و حقوق خود برسد و مسافران واقعی نیز باید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - گوشی را برای مصرف شخصی بیاورند و نه برای تامین بازار، تا در حالت جدید، دیگر پاسپورتی خرید و فروش نشود.»

او در پاسخ به این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - پرسش که آیا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - قوانین جدید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - باعث بروز هرج و مرج در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - قیمت‌های بازار موبایل نمی‌شوند به دیجیاتو می‌گوید: «این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - موضوع لطمه‌ای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - به گوشی‌های بازار وارد نخواهد کرد و هدفش ساماندهی گوشی‌های مسافری است. اگر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - در بازار از گوشی مسافری استفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - می‌شد، حالا نباید این کار انجام بشود و تامین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - بازار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - باید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - از واردات تجاری و قانونی باشد.»

با اجرایی شدن این طرح، کاربرانی که گوشی مسافری وارد می‌کردند از افزایش شدید هزینه‌های رجیستری خبر داده‌اند و با انتشار تصاویری اعلام کردند که نرخ رجیستری انواع مدل‌های موبایل رشدی چند برابری پیدا کرده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان  استان خراسان
بهای رجیستر کردن یک موبایل شیائومی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - Mi 9T Pro به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

تا پیش از این واردات گوشی همراه مسافر تا ارزش 80 دلار از پرداخت سود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - بازرگانی معاف بود و مازاد آن با 2 برابر سود بازرگانی با نرخ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - ارز 4200 تومان محاسبه می‌شد. همچنین مبنای واردات گوشی همراه مسافر به جای ارز 4200، ارز سنای بانک مرکزی است که امروز، 11 هزار و 300 تومان قیمت داشته است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان  استان خراسان
هزینه تمامی این مدل‌های موبایل رشدی چند برابری داشته‌اند که به گفته افرادی که آن‌ها را رجیستر کرده‌اند، به ۴ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - الی ۵ برابر قیمت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - سابق می‌رسد.

افزایش نرخ رجیستری در برخی مدل‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - موبایل به شدت افزایش یافته به طور مثال گوشی پرچمدار وان پلاس که تا دیروز با ۳۵۰ هزار تومان رجیستر می‌شد، امروز با رقمی معادل یک میلیون و چهارصد هزار تومان قابل رجیستر شدن است.

گوشی آیفون ۱۰ اس مکس نیز که تا پیش از اجرای قوانین جدید با ۷۰۰ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - هزار تومان رجیستر می‌شد، حالا برای رجیستری شدنش به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - صورت مسافری باید دو میلیون ششصد هزار تومان پرداخت شود. قیمت رجیستری مدل‌های جدید آیفون پرو مکس هم با قیمتی بالاتر از ۳ میلیون تومان رجیستر می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان  استان خراسان

گفتنیست برای اطلاع از نرخ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خراسان استان خراسان - ارز سنا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. باید دید این تصمیمات چه تاثیری بر بازار موبایل خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone