حسگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - اثر انگشت گلکسی اس 10 سامسونگ از همان ابتدا مشکلاتی داشت و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - برخی کاربران گلایه می کردند که با اثر انگشت های چاپ شده سه بعدی می توانند آن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - را قفل گشایی کنند. بدتر از همه اینکه اخیرا یکی از خریداران این گوشی مدعی شده که با نصب محافظ صفحه تولیدی شرکت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - های ثالت روی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - نمایشگر آن، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - هر فردی می تواند پرچمدار جدید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - سامسونگ را قفل گشایی کند.

حالا طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده سامسونگ نیز این مساله را تایید کرده و وعده داده که به زودی آن را رفع می کند.

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته یک کاربر انگلیسی مصاحبه ای با نشریه سان انجام داد و در آن مدعی شد که بعد از نصب یک محافظ صفحه جدید روی گوشی گلکسی اس 10 خود، شوهرش بی آنکه قبلا اثر انگشت خود را در گوشی ثبت کرده باشد توانسته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - با استفاده از اثرانگشت آن را قفل گشایی کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان  استان خراسان

سامسونگ هم ضمن تایید این مساله، در واکنش به ادعای این شهروند بریتانیایی طی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - بیانیه ای که برای رویترز ارسال کرده چنین آورده است:

سامسونگ از عملکرد بد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - سیستم تشخیص اثر انگشت گلکسی اس 10 آگاه است و به زودی با ارائه پچ نرم افزاری آن را رفع می کند.

اما این مشکل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - به قدری جدی بوده که یکی از درگاه های آنلاین بانکی کره جنوبی به نام KaKaobank - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - را وادار کرد که از مشتریان خود بخواهد تا زمان رفع این ایراد، قابلیت تشخیص اثر انگشت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - گوشی گلکسی اس 10 خود را غیرفعال نمایند.

البته اشاره کنیم که منشاء این مشکل هنوز مشخص نشده اما شاید بد نباشد اشاره کنیم که گلکسی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - اس 10 از نوعی سنسور فراصوت برای تشخیص خطوط اثر انگشت استفاده می کند و محافظ های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - سیلیکونی و پلاستیکی بعضا به خاطر خط و خطوط ریزی که دارند می توانند در عملکرد این سنسور اختلال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - ایجاد کنند. به همین خاطر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - نیز سامسونگ به خریداران پرچمدار تازه خود توصیه کرده که از محافظ صفحه های تایید شده استفاده نمایند.

سامسونگ در مصاحبه با انگجت خبر داده که مشغول بررسی این مشکل است و به مشتریان خود توصیه می کند که از لوازم جانبی مورد تایید سامسونگ به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - همراه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر خراسان استان خراسان - گلکسی اس 10 استفاده نمایند.