🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23426.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دروغ پراکنی نامزد انتخابات آمریکا در فیسبوک برای مقابله با دروغ پراکنی در فیسبوک

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای جلب توجه شهروندان به سیاست نادرست فیسبوک به روش جالبی متوسل شده است. «الیزابت وارن»، از نامزدهای پیشتاز حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دیروز با انتشار پستی عجیب ...

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای جلب توجه شهروندان به سیاست نادرست فیسبوک به روش جالبی متوسل شده است.

«الیزابت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - وارن»، از نامزدهای پیشتاز حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دیروز با انتشار پستی عجیب در فیسبوک سر و صدای زیادی به پا کرد. این مطلب در قالب پست تبلیغاتی و با مضمون زیر منتشر شده بود:

خبر فوری: مارک زاکربرگ و فیسبوک دقایقی قبل حمایت خود از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - انتخاب مجدد دونالد ترامپ را اعلام کردند.

هرچند در خط بعدی کذب بودن خبر اعلام شده بود اما ناشر مطلب با اینکار یکی از سیاست های جنجالی فیسبوک را به چالش کشیده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان

یکی از راهکارهای فیسبوک برای جلوگیری از انتشار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - اخبار نادرست «واقعیت سنجی» یا fact-check مطالب است. با این حال فیسبوک در تصمیمی عجیب  پست های سیاستمداران را از این قاعده مستثنی کرده است. بنابرین هرچند مطلب وارن دروغ بوده اما به خاطر مصونیت سیاسی مطلبش منتشر شده است.

الیزابت وارن در ادامه پست زاکربرگ را متهم کرده که با اینکار دست ترامپ را در دروغ پراکنی باز گذاشته و با پرداخت پول های هنگفت این دروغ ها را به خورد شهروندان آمریکایی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - می دهد. همچنین وی در صفحه توییترش فیسبوک را به ماشین انتشار اطلاعات نادرست در ازای دریافت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - پول تشبیه کرد.

تا کنون نه فیسبوک و نه کاخ سفید به این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - کار الیزابت وارن واکنش نشان نداده اند. این کمپانی اوایل ماه جاری دلیل مستثنی شدن سیاستمداران از این قانون را اینگونه شرح داد:

وظیفه ما نیست که در صحبت‌های سیاستمداران مداخله کنیم. با این حال اگر پست‌هایی از آن‌ها ببینیم که می‌تواند منجر به خشونت و آسیب در دنیای واقعی شود، آن‌ها را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - حذف خواهیم کرد.

هرچند این شبکه اجتماعی اعلام کرده که تبلیغات سیاستمداران که برای انتشار آن‌ها هزینه شده همچنان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سقز استان کردستان - باید از دستورالعمل‌های عمومی فیسبوک تبعیت کنند، اما اوایل ماه جاری از حذف پست تبلیغاتی و نادرست کمپین ترامپ در مورد «جو بایدن» سرباز زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone